ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

marți, 24 iunie 2008

Bucatzi

Azi iar imi vine sa scriu in fragmente. Probabil din cauza ca nu mi s-au intimplat chestiuni (atit de) relevante. Asadar, bine-ati venit in lumea separatoarelor!

************************
Acu' doua zile, da Tziki a mea peste o ghicitoare cu acte-n regula. Fortzata de interactiune, inghite citeva adevaruri uluitoare despre sine insasi si vreo doua predictii. Am retinut viitorul legat de un barbat brunet si vreo trei copii din aceeasi filiera. Tzikileaza, e naspa! Unu' mai mergea, da' trei...?!?!?! In plus, se pare ca Tziki isi va publica romanul, in sfirsit! Adica i s-a spus ca va face bani din sectorul editorial, ajutata de o femeie cu initiala M.
Sa stiti ca eu n-am editura si nici ginduri sa-mi deschid vreuna!

***********************
Ieri, Zappy impartaseste pitulicilor sale citeva continuturi blogice, cu scop instructiv. Intre care si postul cu Za Grup, asa, ca sa vada les pitulices exemple de atmosfera prieteneasca. Cu care ocazie Misache scoreaza teribil la capitolul "looks and pofte nestavilite", asigurindu-si trei fane asidue, pe care nici macar nu le cunoaste.
Poate ar trebui sa-i cer o taxa de publicitate. Lu' Misi, that is...

***********************
Pipsu' a fost in weekend la mare. S-a bronzat foarte frumos si uniform, mai ales pe nas. Care i se cojeste.

***********************
Era cit pe ce sa plec in alta parte. S-a pus grupul pe copitele dinapoi si m-au oprit. Nu mai plec nicaieri.

***********************
Mi-am mai luat din zdrentele de la Pitika. Am umplut trei sacose, pe care le-am acomodat in sifonierul lu' Popescu. Care Popescu le-a privit cu un nod in git bine deghizat, depasind insa momentul in tacere.
Cu toate astea, am fost fata de comitet, evacuind in contrapartida patru sacose de boarfe din cele gazduite deja in sifonierul respectiv, care trebuie relocate in Tei. Deocamdata, insa, cele patru se lafaie claie peste gramada in hol, la intrare. Ca-n Tei inca n-am ajuns.

************************
Simbata am fost la IKEA. Inca nu au husa bej la canapeaua deja cumparata si nici sertare de sifonier. Am plecat amarita de-acolo, tirind un dulap de pantofi si doua buline de rafie, din alea de stat pe ele. Popescu a plecat mai vesel, cu o cutie de vopsea pentru mizgalit dulapioru' lu' Sister si cu o tufa de bambus "Monika". Asa se chema, pe cuvint.
1. Tot weekendul, la noi in casa a mirosit a tigaie cu grasime arsa. Asa e mireasma vopselei aleia.
2. Bambusul "Monika" a crapat ieri, deoarece Sister a uitat sa-i puna apa. Popescu va incerca o resuscitare cu fertilizant, poate... cine stie? isi revine.

Si cam atit.
Eu.