ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

joi, 1 noiembrie 2007

3 puncte, 78 RON si 4 ore...

Mda. Am inceput cu sfirsitul. Inceputul e azi-dimineata in giratoriul de la Doamna Ghica, unde, incadrata frumos ca sa fac stinga, m-am trezit sifonata de un camion. Care s-a bagat temeinic prin stinga mea, c-asa a vrut el, si si-a facut loc cu orice pret. Stiti cum e sa-si faca loc unul, literal, prin caroseria ta?!?!? Intii auzi un "crac". Te uiti si-l vezi p-ala cum trage de volan ca sa ia virajul, dupa care auzi al doilea "crac". Asta inseamna aripa spate stinga + portiera spate stinga = fut. La "hirshti" ti-a luat si minerul stinga fatza. Ca sa fie treaba bine facuta.
Dai jos geamul si claxonezi. Vezi sa nu! Jur ca ala nici nu s-a uitat ce-a facut, a bagat in viteza si-a sters-o. Asa ca m-am infiintat la Sectia Accidente Usoare sector 2, colt cu Cimitirul Reinvierea si cu Spitalul Veterinar, cu o Fifi lovita, cu mine vai de viatza mea si cu niste cifre-n cap. A-22719. Numarul boului care mi-a lovit masina.
Intii am luat formular. Am "relatat" si am facut si schita accidentului. Dupa care am stat 3 ore sa ma constate si inca una sa intru la, ma scuzati, oral. Ca te examineaza full. Ei bine, dupa ce le explic cum sta treaba, mi se spune ca e vina mea si ca de la nashu' mare trei puncte penalizare si o amenda. Ce, mah? Ala ma loveste si io platesc? Nu, serios!...
- Haidetzi, domnisoara, ca pierdem vremea!
- N-ati inteles, pierd eu puncte si bani!!!
- Nu pierdeti nimic, puncte va dam noi (asta era al treilea politzist shugubatz care a iesit din birou ca sa asiste la spectacol)
- Multumesc, dar nu le vreau. Puteti sa le pastratzi si sa le dati boului, ma scuzatzi, soferului care mi-a troznit masina. Adik eu stau pe loc in giratoriu, ala isi face loc prin masina mea, o roieste, si eu dau puncte, bani si 4 ore din viatza mea. Halal afacere!...
- Domnisoara, va explica si colegu' meu ca sinteti vinovata, ca pe mine nu ma credeti...
- Nu-l cred nici pe colegu', daca va ajuta cu ceva. N-am cum. Io stau pe loc, ala intra si eu platesc.
- Pai aveti CASCO.
- Pai si ce daca?!?!? Punctele si amenda le dau tot din CASCO? Nu se poate asa ceva.
- De cind aveti carnet?
- Din 2004. E primul meu accident. Macar dac-o trozneam cu mina mea, sa stiu o treaba... Dar asa?!?!
- Pai aveti de ceva timp carnetu'...
- Pai am... Da' nici nu ma gindesc sa ma ardeti cu 3 puncte...
(Politist 2 rabdator care simpatiza Tanasoi furios) - Cind intra cineva in dvs, aveti tendinta sa trageti de volan stinga...
- Va asigur ca n-am nici o tendinta. N-am tras de volan. Eu am stat. Am stat si l-am lasat pe ala sa treaca prin jumate din masina mea. Ce naiba, nu stiti cum e cu smekerii aia care se baga pentru ca au vazut ei loc? Asta mai era si cu doua miini stingi...
(Politist 1 amuzat) - Domnishoara, sinteti olteanca?
- Nu, domnule, sint din Ploiesti...
- Aha... Pai astia din Prahova conduc bine
- Mda. Faceti mishto de mine...
(S)conc(s)luzia? Miine pina in ora 9.00 trebuie sa ma reinfiintez la Accidente Light sau cum dracu' se cheama, ca s-o rezolvam asa, sa fie bine pentru toata lumea. Spaga nu dau. Sa zica mersi ca-i mai destind si miine o tura, ca azi au ris cu lacrimi.
Minca-mi-ar cozile,
Eu