ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

sâmbătă, 18 iulie 2009

Vreau...

... sa scriu si nu pot! Pe cuvintul meu. Ma chinui de trei zile. Subiecte ar fi, dar mi se inclesteaza mina deasupra tastelor. Urmind indeaproape gindurile blocate in cap. Ciudat, de aceea si impartasibil cu publicul, ca niciodata n-am mai patit asa.
Sa fie faptul ca toata saptamina trecuta am avut intilniri la 7.45-8.00 dimineata?
Sa fie faptul ca plecam de la birou pe la 20.30?
Sa fie faptul ca ajungeam acasa lata, adormind de-a-mpicioarelea, cu pijamaua Popescului pe ochi? [precum cateii aia orfani din desene animate. Jalnic!]
Sa fie faptul ca mi-e lene?
Cu siguranta.

Las' ca termin acusica o carte pe care am fost obligata s-o citesc si care m-a enervat GROAZNIC. Va povestesc io.
Si? Voi ce-ati mai facut?