ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

marți, 26 februarie 2008

EMOgarie

Magarie e ceea ce fac, nu neaparat despre ceea ce scriu. Evident ca nu pot sa ma abtin, asa ca trecem la subiect fara sa mai batem apa-n piua:

- m-am saturat de proaste "emotional". M-am saturat rau. De parul lor, de lacul de pe unghii si, mai ales, de miliardele de puncte de suspensie care le marcheaza orice cuvint. Drop dead, nestructuratelor!

- m-am saturat de poze self-inflicted (taci, ca e un cuvint bun!!!), efectuate din pozitie atirnata, cind proasta ridica aparatul, priveste nonsalanta in toate directiile - eventual putin debusolata - si fute un pictorial din ala, cu mult crestet si doua miini neterminate, de unde incepe poza.

- m-am saturat de margele roz cu oja bleu, la care proasta asorteaza cercei in toate formele pamintului, de la bocanc de munte pina la hamburger muscat. Imposibil de descris curcubeul care rezulta, unde rogvaivul te maninca de ochi.

- m-am saturat de romgleza penala, utilizata pina la destramare peste tot: de la bloguri si pina la comentarii atent-neglijente, lasate pe paginile altor prosti / proaste la fel de "emotional"

- m-am saturat de haloul de suferinta pe care-l emana si de aura permanent suicidala. Nu c-ar avea de gind sa faca vreun bine omenirii si sa viziteze nefiinta, nuuuuuu!, tot ce vrea proasta "emotional" e sa calce lumea pe nervi. Pont: lama taie. Jucati-va cu ea pe vene doar daca aveti intentii serioase!

- m-am saturat de oftaturi si scinceli sensibile, plus toata gama de indicii ale suferintei cu care proasta isi presara tot traseul electronic al vietii: de la pagini web pina la sms-uri.

- m-am saturat sa ma mai enervez pe acest subiect. Si totusi o fac. Slava Domnului ca exista infectia asta de 360, care e ca un fel de punga: strigi in ea si te calmezi. Un citat supertare: "I wish my lawn was an emo so it could cut itself!". Ceea ce le urez si eu.