ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

sâmbătă, 4 octombrie 2008

Nu va suparati, aveti un cadou?

Ieri, incintatoarea asociere Monica-Popescu a implinit un an de existenta. La multi ani, dragalasilor, sa va fie de bine, sa fiti sanatosi, sa va bucurati unul de altul; vaaai!, cind a trecut un an?!!, bravo! etc.
La o ocazie de genul asta, cred ca cea mai mare bucurie e alegerea cadoului. Mie, una, imi place sa planuiesc, sa ma gindesc, sa mestec optiuni si sa - daca se poate - iau prin surprindere. Daca se poate. Insa ultimele saptamini au fost un cosmar pe doua picioare (ale mele), iar ziua de ieri le-a pus capac: am avut o intilnire de work care a durat de la 13.00 la 18.00, undeva depaa-aaarte, departe, de m-a lasat lifeless, thoughtless si, cel mai important, cadouless. Hait! Ce fac? Dimineata fusesem trezita sarbatoreste, cu cadoul sub nas, muah-muah, la multi ani, adincind si mai tare hotarirea de neclintit: diseara ma intorc cu un cadou!!!!!
Zis si facut. La 6 am explodat pe usa alora, pe la 6.30 am ajuns la Mall Vitan. Capiata de atitea posibilitati (tricou de la Esprit? hanorac de la Springfield? sapca?), ma luminez ca neonul: gadget, frate! Guys love gadgets (and gadgets love them, sa fim cinstiti). Si-am zburat la etajul 3, la Media Galaxy, unde m-am oprit fix in standul de Apple. Eram hotarita rau:
- Nu va suparati, aveti Time Capsule?
Pustiulica ridica ochii la mine:
- Nu, imi pare rau.
- Dar cine are?
- Pai... nu stiu. Incercati in Plaza sau la i-Style.
- Si astia unde sint?
- Bulevardul Natiunile Unite, stiti, blocurile alea gemene...

Ma uit la ceas: 19.11.
- Pina la cit au program?
- Pai nu stiu sa va zic...

O sterg pe scari in jos, meditind. Scot telefonul si sun la cei doi Adrieni (Misi si Lezo), incercind sa aflu daca. Ala mare nu raspunde, ala micu' se conecteaza amabil la net si-mi zice ca au pina la 8. Ii pup mina si zbor spre parcare. (In timp ce fugeam ca maniaca, suna si ala mare sa se intereseze da' ce treaba am cu el?, e asa de urgent? N-am cadou pentru Popescu inca, lasa-ma!!!!!!)
La 19.42 incurcam circulatia la adresa. Curgeau masini din toate partile, eu cautam disperata loc de parcare, oprita in mijlocul drumului, iar restul soferilor ma injurau sirguincios.
19.45: busesc usa de perete la i-Style. Aratam precum Cruela fugarita de 101 dalmatieni:
- Buna seara, Time Capsule aveti?
- Nu stiu, sa verificam....
(5 minute ma incolo) Da, avem. Una singura. De 1 TB. Vreti s-o vedeti?
- Mai intrebati...!

Se coboara o cutie mica si grea. Poftiti! Da, mersi. Ma uitam precum curca-n lemne. Descopar codul de produs: 2037,39. Ma prind ca nu e cod de produs. E pret in RON. O scap cinstita: daca ma duc cu asa ceva acasa, maninc bataie. Popescu ma avertizase serios ca lui nu-i trebuie cadou, mai ales ca parte din MacBook Pro a fost sponsorizata de mine, in vederea acestei ocazii de 1 an. Intelegeam sa ma duc cu ceva, dar nu cu ceva care costa cit o treime de Mac. Vinzatorul se uita cu compasiune la mine: O vreti pentru cadou, nu-i asa? Poate va gasesc una de 500GB, dar va fi disponibila miine. Mii-ii-neeeee?!?!?! Mie-mi trebuie AZI. A-Z-I. Adica stiti, in seara asta.
- Are Mac?
- Da. Book Pro
.
Si da-i la optiuni: mouse? Nu-i trebuie. Boxe? Nu-nu-nu, lasati... imi iubesc urechile si ele pe mine! Un hard extern? Mda, ar fi o idee. Si-asa foloseste iPodul pe post de flash. ...i-Pod?!?! i-POD!!!!!!!! Hahahahaha!, ura, am gasit! Sa eradicam micul nano, care e deja vechi si amarit. Sa ne gindim la toate calatoriile cu metroul, in care pisoiul de Popescu se plictiseste mai rau ca-n trafic. Sa ne gindim la ecran lat, la capacitate mare, la filme si la 8oGB. Sa ne gindim la ASTA.
Si s-o cumpar! Era deja 20.30. Aia ma asteptau rabdatori. Huse aveti? Avem. Am luat o husa care contine, de fapt, trei huse, si m-am carat.
Am mai stat o ora-n trafic si-am ajuns. Acasa aveam un Popesc iubaret c-un buchet de trandafiri. Si mi-am descarcat si eu surpriza. Care acum sta la incarcat.
Gadgets really rule!