ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

marți, 16 decembrie 2008

Momente si spite

P(R)OST NOU
Ca de ce am lasat blogul balta. Pai... daca n-aveam dispozitie de scris? Acu' ce sa fac; sa postez asa, de plictis?!?! Deci nu. Adica, ma rog, ma contrazic pe masura ce scriu. Ma scuzati.
--------------------------
FUGI, BAI FORREST, FUUUUUUGI!
Daca vrei sa ma alungi dintr-un magazin, pune-l pe Hrusca sa raga-n difuzoare colindul ala nefericit cu "Liiiiinu-i liiiiiin...". Nici n-o sa ai timp sa-mi vezi urma.
--------------------------
SO, WHAT'S YOUR SECRET FANTASY?
- Tu ai vreun fetish?
- Aaaaaa..., nu stiu. Sa ma gindesc. Mbbbbffff..., cred ca
[roseala crunta]"dirty talk".
- A, da. ...te iubesc!!!!!!

--------------------------
GATA; TE-AM ATINS; EEEEEEEESTI!!
Mi-a dat Esk o leapsa. Sa zic de ce mi-e mie dor. Of! Pai, uite, mi-e dor de:
- mare
- vara lui 2006, cind am stat o luna pe nisip si la soare
- liniste
- vremea cind eram Account Executive si aveam de 200 de ori mai mult timp decit acum
- perioada cind umblam cu Pipsy prin magazine in fiecare seara. Si-mi si cumparam lucruri...!
- primele zile dintr-o relatie, orice relatie. Atunci e magia pina-n nori.
- Kiki si Lucy. Pisicile mele.
- petrecerea de Craciun a firmei, care tocmai s-a terminat.
- desenele animate cu DeeDee si Dexter, si de dispozitia cu care le priveam
-------------------------
MOS CRACIUN, TE-AI RAMOLIT!
Am stat patru ore intr-un mall, cautind cadouri. Varza. N-am luat decit doua. Ceea ce e mega-tragic. Pentru ca trebuie sa ma intorc. Si acum devine giga-tragic: cind?!?!?!?! Cind? Ca n-am timp. Si-n toti parc-a dat strechea: la 9 seara, in Bucuresti mergi bara la bara cu mii de disperati in aceeasi situatie. Toti cauta un loc de unde sa cumpere cadouri.

Whishing you a Many Clismas, ma retrag la ale mele. Promit sa revin cu relevante. Cind mi s-or intimpla.