ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

joi, 25 iunie 2009

Vine oaia, bine-mi pare!

Uralele cu care ma intimpina viata mea de cite ori intru-ntr-insa sint de nepretuit. Recunoasterea permanenta a talentului de oaie bleanda ma monteaza si, mai ales, demonteaza in comparatie cu oricine vreti voi, pe capitole. De exemplu:
  • astazi este o uscaciune torida de dimineata incoace. Tocurile pantofilor mei sint pline de noroi pina sus. Doamne, dar de unde? Ca am mers cu masina, ca n-aveam cum... Presul de sub pedalele lui Pepe musteste de noroaiele ultimelor trei furtuni.
  • somnul fragmentat ma omoara si ma pling de asta oricui vrea (sau nu) sa ma asculte. In fiecare seara, infulec jumatate de kil de cirese si cealalta jumatate de capsuni. De drenaj renal ati auzit? Incepe cam la doua ore dupa ce adorm si are minim cinci reprize pe noapte. Ultima data am adormit in baie, cu lumina aprinsa.
  • am o polita linga pat, in dreptul capului de om in picioare. "Iubita, vezi, ai grija la [poc!!! Uaaaarrghhh!] ...polita."
  • de cite ori ma duc la mare in weekenduri, ma jur pe pielea mea alba ca n-o sa ma mai ard ca nesimtita. Si totusi, nu pot, n-am cum, nu reusesc sa-mi cumpar SPF mai mare de 6. ...ahhh, ia mina de pe spatele meu, ca ma usturaaaaaa!
  • as vrea sa fiu mai buna cu oamenii. Si eu sint om, nu? Nu stiu cum fac, ca exersez numai pe mine.
Daca astea-mi ies la mine-n viata, va dati seama cam ce-as reusi in viata altuia? Nici nu vreau sa ma gindesc!