ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

joi, 20 noiembrie 2008

10 chestii nu-mi plac la mine

[Ştiţi, era filmul ăsta, pe care l-am parafrazat. Foarte drăguţ filmul. E făcut după "Îmblînzirea scorpiei" a lui Shakespeare. O fi vreo legătură...]

1. Rîd în timp ce vorbesc şi invers. Rezultă o behăială indescriptibilă, din care interlocutorul nu înţelege nimic. Şi mă pune să repet.
2. Zbier la alţii. Dar ei n-au voie să zbiere la mine.
3. Pisez un subiect enervant pînă îi destram nervos pe ăia care m-ascultă.
4. Mă enervez cînd mi se demonstrează că n-am dreptate.
5. Mi-e greu să controlez instinctele de spulberat ăla-care-mi-a-arătat-că-n-am-dreptate. A-i rupe capul pare o soluţie nemaipomenită.
6. Înjur atît de îngrozitor în trafic, încît roşesc şi stîlpii pe lîngă care trec.
7. Dacă tu ai trei prune, dă-mi mie două. Eu n-o să-ţi dau nici una; şi nu-mi cere, că mă enervezi!
8. Mă văicăresc pe perioade lungi. Atît de lungi, că uneori mi se par şi mie lungi. Ştiţi voi.
9. Vorbesc tare. Chelnerii şi lumea din restaurante apreciază asta în mod deosebit.
10. Să n-ai alţi dumnezei în afară de Monica. Nimic nu e mai frumos / grozav / suprem / etc decît mine.

[11. Mint. Nu-mi plac chestiile astea la mine aşa, teoretic. Dacă nu-mi plăceau deloc, probabil că pînă acum puneam fundul la bătaie şi le schimbam. A, totuşi aia cu rîsul... Aia e chiar iritantă dincolo de orice limită.]