ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

duminică, 2 noiembrie 2008

And then reality kicked in...

EPISODUL I:
O liniştită după-amiază de sîmbătă, în cartierul Cotroceni. Popeştii se află în plimbare, iar Monica găseşte o mîţă cocoţată pe nişte tomberoane, în dosul unui gard.
MONICA (se apleacă la nivel, deosebit de interesată de pisica respectivă): Miau!
PISICA (total lehămetisită): Miau...
MONICA (topindu-se de drag): Mîţă mică... miau!
PISICA (cu infinită milă şi condescendenţă): Miau.
MONICA (insistînd): Miau! Miau! Miau, miau!
POPESCU (răbdare îngerească): Iubito, iartă-mă că te întrerup în timp ce miauni atît de frumos la gard, dar a început să plouă...
****************
EPISODUL II:
Popeştii tropăie prin Plaza, în aşteptarea începerii filmului. Poartă obişnuitele lor conversaţii:
POPESCU: ... da, ce-mi place mie că tu citeşti chestii şi dup-aia mi le povesteşti şi mie şi (rînjeşte fericit) mă scuteşti de un efort.
MONICA (culmea şmecheriei metaforice, priviri lungi): Da, iubitule, eu sînt audiobookul tău.
POPESCU: Ei, nici chiar aşa, că audiobookul îl opreşti cînd vrei...