ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

marți, 20 ianuarie 2009

LATER EDIT

Ca sa pricepeti ceva din postul anterior, sugerez sa cititi urmatorul lant:
Jimerino --> Hudrea
Hudrea --> eu
eu --> Basty
Basty --> Zapa
Zapa --> Kraki
(still in the making; hai, dom'ne, mai repede!) Kraki --> Jimerino

Cred ca asta a fost cea mai absconsa si mai distractiva-in-cerc-inchis [adica am ris numai noi, stim asta...!] leapsa din toate cite am pescuit vreodata, din care Jimerino va ramine mai academic, Hudrea mai injurator, eu mai gamerita, Bastele mai romantic, Zapa mai afemeiata si Kraki... bine, Kraki cred ca nu se schimba radical...
Ma bucur ca mi-am recapatat pielea mea veche si tabacita. Dar vad ca nici intr-ale altora nu e rau.

PS: si ideea a fost a lui Jimi. Pe aceasta cale, burtile noastre ii multumesc pentru portia de ris.