ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

miercuri, 25 februarie 2009

Draga domnule Boc,

Sint eu, nepoata dumneavoastra, Mihaela! Sa stiti ca doar de gradul 5, dar tot nepoata va sint. Matusa mea de gradul 3 era, cred, verisoara de gradul 4 cu unchiul dumneavoastra. S-a pastrat numele de familie, din fericire, desi, la un moment dat, rudele mele au vrut sa-l schimbe in Cot. Ceva cu o trasatura de familie, de nu ne lasa sa depasim 1,50 m inaltime, nu mai retin exact, ca eram mica pe vremea aia. De virsta.

Draga domnule Boc [pot sa va spun "unchiule"?], va mai amintiti cind eram colegi la primaria din Cluj? Ce vremuri...! Mi-aduc si-acum aminte cind veneati dumneavoastra de la Bucuresti si-mi aduceati bomboane de care nu se gaseau la noi. Foarte bune. Mai pastrez si acum doua ca amintire - pe alea mi le-ati dat chiar in Biroul Primarului, rasplata c-am fost cuminte cit ati lipsit dumneavoastra si n-am traversat strada, sa ma calce presa.
Eu va scriu acuma ca sa va spun ca sa stiti ca nu e vina mea ca m-ati numit consiliera. Cred ca nici nu va mai aduceti aminte cind ati semnat numirea aia, ca va trec multe hirtii prin mina intr-o zi. Dac-ati semnat-o dumneavoastra. Da' eu va rog sa nu ma pedepsiti din cauza c-au aflat ziaristii. Eu nu le-am zis absolut nimic. Si sa stiti ca va sint recunoscatoare ca tineti cu familia si-ati admis in gura mare ca va sint nepoata de la distanta. Lunga. Distanta. Noi nu, daca v-aduceti aminte, din familie... Asa, unde eram? Da.

Deci am fost foarte mindra ca sintem rude cind am vazut cum mi-ati tinut partea si aproape v-ati falit ca sintem neamuri. Altul ar fi bagat nasu-n coada, si-ar fi cerut iertare la presa si m-ar fi concediat. Dar dumneavoastra nu. Unchiule! [ce bine ca pot sa va strig asa...!] Sint mindra ca va sint ruda. Si promit sa va consiliez cum stiu eu mai bine, sa fiu cea mai eminenta dintre toti consilierii pe care ii aveti, sa acopar arii noi de expertiza la care nici macar nu v-ati gindit pina acum si nici n-o sa se mai gindeasca nimeni. De exemplu, profilul dvs. de pe Hi5. Promit sa aveti cele mai multe commuri si o super retea. Este ca nu v-ati gindit la asta? Vedeti...! Si mi-as dori sa va mai pot consilia pe o gramada de alte arii, cum ar fi politica externa, pozitia Romaniei fata de romanii din Italia, recuperarea tezaurului de la rusi, exploatarea zacamintelor din Marea Neagra... Dumneavoastra doar sa anuntati presa despre asta, sa stie si ei exact ce fac eu, si puteti sa le ziceti ca sint angajata la un secretar de stat, ca sa nu mai ciriie. Eu cred c-o sa fie bine. Ce daca m-ati angajat in plina restructurare? O sa va dovedesc ca merita. Promit.
Pina atunci, eu zic sa continuati sa emiteti comunicate de presa in care anuntati ca sintem doar de gradul 5 [rude, zic] si ca m-ati plasat pe la nushce cabinet al nustiucui. Ma angajez sa ramin ferma pe pozitie si sa nu ma clinteasca nimic. In plus, va mai pot promite ca am sa ma marit si am sa schimb numele. La un moment dat.

Cu drag si toate respectele,
Mihaela Boc
Consilier personal si Nepoata de gradul 5
Cancelaria Primului Ministru / Cabinetul unui secretar de stat