ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

sâmbătă, 14 februarie 2009

Te-am atins. Esti!

...zise toader, dindu-mi una pe spinare si transmitindu-mi o leapsa. Pe principiul "daca-i despre mine, cu placere", poftiti mai jos urmatoarele puncte de reper:

SUNT: copil
AŞ VREA: sa nu mai am griji
PĂSTREZ: toate felicitarile, scrisorile, mesajele, mailurile etc. Pina dau sertarele pe-afara si serverul chix.
MI-AŞ FI DORIT: sa fiu slaba si sa pot purta orice fel de haine
NU ÎMI PLACE: sa fac ce nu vreau eu
MĂ TEM: de esec
AUD: mereu un drac in urechea stinga
ÎMI PARE RĂU: nu
ÎMI PLAC: pisicile, cadourile, birfa si oamenii cu simtul masurii
NU SUNT: ridicola
DANSEZ: fuoaaaaarte frumos, dar extrem de rar.
NICIODATĂ: n-am omorit vreun animal
RAR: cedez la argumente
PLÂNG: uneori, aratind ca dracu'
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: corecta
NU ÎMI PLACE DE MINE: cind sar calul
SUNT CONFUZA: , dar imi trece repede
AM NEVOIE: de liniste
AR TREBUI: sa fiu mai toleranta

Buuun. Iaca si leapsa facuta. N-o dau mai departe; mai are vreo cinspe parinti pe diverse filiere, lasa c-o hranesc ei. Adica na, daca va trebuie.... Puteti s-o luati. [Da, Zapa? Ia: tu - ca esti mica si ai nevoie de exercitii d-astea, iar tu, Hudreo, pentru ca l-ai refuzat pe toader, ranind bunavointa omului. Hai, amindoi, la treaba!]