ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

sâmbătă, 21 februarie 2009

Zzzzzzzzzzzzzzzz

De trei zile-ncoace, dorm de-a-mpicioarelea. Cu clabuci. Cu spume. Dorm pe unde apuc si-n orice fel de pozitie. Dorm ziua, dorm la prinz, dorm dupa-amiaza, dorm seara, dorm oricind. Mai putin NOAPTEA. Exact atunci cind omul normal tre' sa inchida ochii, tocmai ca sa nu sforaie ziua, la prinz, dupa-masa, seara sau oricind.
In consecinta, sint fix ca o tufa de trandafiri. Am niste ochi stufosi si rosii, iar in rest - tot un ghimpe. Ziua de ieri a pus capac. Era a doua noapte petrecuta in mod subtire, cu ochi care se deschideau singuri si ramineau asa, cu vise absolut aiurite si imposibil de pus cap la cap si cu fragmente de somn straveziu, in care auzi si greierii cum respira. Nasol. Si la opt jumate m-am urnit si-am intins-o spre birou. Unde:
- verificat mailuri. Mi se inchideau ochii pe masura ce tastam.
- scris documente de evaluare colegi. La un moment dat, aveam impresia ca dau degetele-n vata si-n loc de ecran il vedeam pe evaluat cum dovedeste ca e un thinker si un generator remarcabil, in timp ce purta un tricou cu dungi. Creierul meu emitea deja unde Delta.
- bagat in sedinta. Acolo am sezut 6 ore si suspectez cu rusine c-am si sforait de citeva ori. Totusi, mi s-a spus ca si-n somn profund vorbesc mult si ma contrazic pina la rosu.
- iesit periodic pentru mers la baie. Pauzele de realitate de-acolo nu-mi le aduc aminte in mod clar, cu exceptia momentului in care am raspuns la o ciocanitura Mmmmocummmpat, iesss a...cum... [puf!, capul la loc in piept] Sper doar ca nu stateam acolo de o ora si jumatate.
- plecat cu masina sa-l iau pe Popescu de la autocar. Venea din teambuilding. Si el cu ochi rosii si respiratie in ritm de sforaiala. Mergeam amindoi in masina, cu ochii injectati, larg beliti in parbriz. Fufu arata ca si cum cara doua bufnite ciufute si orbite de lumini.
- ajuns acasa. Nu mai stiu cum ne-am pravalit in pat. Am dormit, ne-am trezit [ne-am trezit?], am baut cafea si acum iar mi-e somn.
Nu inteleg ce ce nu pot sa ma trezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... esc!! Trezesc! TREZESC, fir-ar a naibii de treaba!