ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

miercuri, 18 februarie 2009

Patratranc-hîrșșșști!

- [poc!]
- Băga-mi-aș...!!!!!


Pentru mine, mașina este un ou de Paști. O folosesc la confruntări dosnice, prin parcări, cu alte mașini. Poc-poc, te-am agățat! / - Adevărat s-a avariat!
Proprietarii mașinilor în cauză reușesc să rămînă necunoscuți, slavă Domnului!, căci de m-ar prinde vreunul, cred că nu m-ar mai spăla nici zece ape. Pe această cale, îmi cer scuze în eter tuturor celor cu care am interacționat de-a lungul carierei mele de șofer, inclusiv ăluia de ieri. Da´ bara lui a suferit mai puține stricăciuni decît portiera mea. Pardon, a lui Popescu. Popescu a aflat, desigur, după.
- Alo, ce faci, iubita? Eu acum ajung acasă.
- Bine, iubitule, binee... Eu sînt la întîlnire. Ăăăăă, știi, ți-am buși pocn zgîri hîrșîit mașina.
- [gogîlț!] Șiiii... e rău?!
- Mnuuu. Adică... Na, e zgîriată, așa. Da´portiera nu pare înfundată, că s-a uitat Pavelescu la ea și zice că nu.
- Las-o, atunci, dă-o naibii.
- Deci nu ești supărat pe mine?
- E un fier, dă-o-ncolo...!
- Da, darrrrr... mă simt prost.
- Ei, lasă, asta e. Da´ iese la polish?
- Nnnnnn-nu știu. Pavelescu zice...
- Bine-bine, am înțeles.
- Da´ eu... mașina ta... iiiiiiii-ua-ua-ua...!
- Lasă, iubita, dă-o naibii. Da´ tre´ să mă duc să scot dovezi de la poliție...
- Nu, că acuma te duci direct la CASCO. Mă simt ca dracu´!
- E un fier, las-o!!!!!!!!!!!
- Bine, hai că vin și eu imediat cum termin.
Restul oamenilor de la masă rîdeau cu mîinile de burți.

Epilog, un sfert de oră mai tîrziu:
- Alo, iubita? Cum pun programul scurt la mașina de spălat?
- Îl lași unde e, pui detergentul, apeși butonul cu cerc și dup-aia butonul cu romb.
- Bine, și detergentul unde se pune?
- Compartimentul doi.
- Bine, te iubesc, pa!

Concluzia comesenilor:
- Tu-i bușești mașina și el spală rufele?
- ăăă... Da!

Este ceea ce face din Popești a happy and modern couple. Aveți idee unde găsesc un polish bun?