ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

luni, 16 iunie 2008

Schimb avantajos...

...apartament la etajul 9, in Bucuresti, pasibil de a-i trece o autostrada prin fatza geamului, cu orice altceva. Astept (si) provincia.
De ce? Pai va explic mai jos:
Nu vreau sa traiesc intr-un oras care se va guverna dupa principiile unui spital. Pentru ca nu vreau sa dau spaga si la primarie.
Nu vreau sa traiesc intr-un oras in care Nae Catzavencu racneste carpatin si populist. Pentru ca vreau sa-mi menajez putinul respect pe care (inca) il am pentru clasa politica romaneasca.
Nu vreau sa traiesc intr-un oras in care nervii primarului mai construiesc inca cinci autostrazi iac-asa!, ca s-a-nfuriat dinsul, si in care zboara soselele. Pentru ca sint realista.
Nu vreau sa traiesc intr-un oras cistigat dintr-un joc asemanator pokerului. Pentru ca detest bluffurile.
Nu vreau ca primarul meu sa fie Sorin Oprescu. Pentru ca nu vreau.
Sint echitabila si admit ca Dumnezeu face dreptate dupa regulile lui ascunse; presedintele nostru, ales in urma unei mici farse lacrimogene, trebuia sa plateasca pentru jocul de-atunci si sa piarda si el tot pe ruta unei farse. Independente, de data aceasta.
Si sa nu ma intelegeti gresit: n-am iluzii in privinta PD-Lului, dar am certitudini in privinta PSDului. Si Blaga si-ar fi facut clica, si Blaga ar fi facut afaceri dubioase cu banii cetatenilor, si Blaga ar fi fost un primar contestat. Insa Oprescu este reprezentantul unui sector politic care seamana teroare. In sufletul meu, cel putin. Nu vreau sa ma intorc la Nastase si la Geoana, asta admitind ca, cu putin noroc, Iliescu dispare din peisaj. Dar ma indoiesc. Ma indoiesc, pentru ca noi tocmai l-am votat primar. Pe domnul Iliescu, adica. Da, s-a deghizat intr-un doctor, pentru ca asa i-au cerut-o gusturile perverse ale politicii, dar e tot el.
Si pun acum un pariu cu voi:
Cit timp credeti ca va trece pina cind Sorin Oprescu se va reinscrie in PSD? Eu zic 6 luni. Dar poate ma insel. De aceea fac un sondaj si va rog pe voi, vizitatorii acestei pagini, sa va dati cu parerea. Sa vad si eu cam care e pulsul.
In incheiere, nu pot sa nu va marturisesc ca discursul lui de invingator al lui Oprescu m-a cam interzis. Si stiti de ce? Pentru ca in fatza ochilor imi defilau rinduri-rinduri din "O scrisoare pierduta" a lui Caragiale:
CAŢAVENCU (şi mai lătrător): Să-şi vază de trebile ei Europa. Noi ne amestecăm în trebile ei? Nu... N-are prin urmare dreptul să se amestece într-ale noastre...
Asa e, prietene. Atita doar ca alegerea ta ca primar e latratoare la cer.