ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

miercuri, 4 iunie 2008

Updates

In citeva posturi promiteam ca "va tin la curent" cu ce urma sa se intimple post-...postum, ca sa zic asa (adica dupa postare). Va promiteam asta pentru ca nu gasisem niste incheieri mai frumoase si mai fericite din punct de vedere redactistic. Ma scuzati! Dar acum, daca tot v-am promis, macar sa nu ramin cu datorii. Ceea ce ma aduce la postul asta. Va ziceam c-am ramas doatoare unui spalator de parbrize de pe Eminescu. Aseara am trecut pe-acolo si m-am achitat. Din pacate, nu aluia cu tricou galben, ci altuia, dar creditorii erau intersanjabili, din cite va aduceti aminte. Am platit zece mii pentru o spalare de parbriz. O afacere corecta: cinci mii aia de data trecuta, cinci mii actuala. Desigur, cel care mi l-a spalat acum nu stie socoteala, ca n-avea rost sa i-o explic. Insa am descoperit ceva: ala cu tricou galben e un mare sociabil in viata! La trei masini in fatza mea, avea o conversatie teribil de animata cu un sofer. In termeni amabili; cam cum a fost si cu mine. Io cred ca baiatul ala e omul lor de marketing: incurajeaza trialu' si da oferte speciale ca sa loializeze clientii. La mine a mers.

Asa... Acum mobila. O am pe toata in casa. A reusit maica-mea, care mi-a luat grija transporturilor de pe cap prin deplasari succesive de la Ploiesti si managementul carausilor respectivi. Sa traiesti, mamo! In plus, s-a dus si mi-a rezolvat si cu montajul, asa ca marti voi avea o mobila asamblinda (ce cuvint!) plus o mama supraveghinda. Ca ma scapa tot ea si de asta.
Aaaa, iar simbata asta cred ca ma duc cu Popescu sa facem Lego cu canapeaua aia. Vedem ce iese... Sa nu uit sa-i dau bonurile lu' Pips, sa scoata facturi pe ele. Ca-i trebuie la nu-stiu-ce.

Alte datorii mai aveam? Cred ca nu. Asta e cu updates. Acum ma pun sa ma scarpin pe marginea unui alt subiect. Evident, va voi tine la curent.

Incep sa seman cu self-promo-urile de la tv (rusine!),
Eu