ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

miercuri, 10 septembrie 2008

Deci:

LE: de pe MacBook. Wireless. Testing. Merge de rupe. A-fffhaaaaaa! Minunat. Love our new family member. Al dracu', la cit a costat...! Sa faca si tumbe, zic.

Ieri m-a enervat toader. Da' rău. Mi-a adus aminte că există wordpress. Că cică să marş acolo, că e mai bine. Şi-acum, cu cine să ma sfătuiesc şi eu? Mda, aproape 80% din blogrollul meu e pe wordpress (o încerca şi statistica asta să-mi zică ceva). Dar eu sînt aici. Am muncit atît de mult la foaia asta albă cu fund de mîţă, tot felul de widgeturi si 75 de posturi...! Şi-acum s-o iau de la capăt?!?!?! (Se oferă cineva să mi le mute? [rînjet angelic]. Nu. Bănuiam eu). Totuşi, noul mă atrage. Şi cică poţi să pui emoticoane. Şi cică nu-ştiu-ce la comentarii. Da. Mă mai gîndesc.

***********
Am mai ciordit o zi de concediu. Vorba vine. Între mine şi măgarul mitropoliei nu e nici o diferenţă: scoatem cam aceleaşi sunete. Am făcut infecţie în gît. Extrem de nasoală. Şi-acum stau cuminte acasă, mi se plimbă antibioticele prin sînge, dau mîna cu infecţia, mă dor coastele cînd tuşesc şi-mi pocneşte capul. O să treacă.

***********
Familia Popescu are un nou membru. MacBook Pro. Seamănă cu Popescu: e subţirel şi foarte capabil. Seamănă şi cu mine: e strălucitor şi face totul invers (închizi fereastra din dreapta sus, ai un singur buton în loc de două etc). But it's a masterpiece. Iar Popescu e transfigurat de fericire. Tre' să-l botez şi pe ăsta, să nu rămînă doar Fiatul cu poreclă.

***********
Ieri mi-a răscolit Zappy nişte amintiri. Şi mi-am rememorat toate parfumurile şi domnii legaţi de dînsele. Am încercat să fac un clasament; şi-am eşuat lamentabil. Le pot maxim înşira şi pot retrăi lucruri. Pe care vouă, desigur, n-am de gînd să vi le chiar împărtăşesc.
Hugo de la Hugo Boss - parfumul ăsta e ca un fel de certificat de adult. Aproape toţi băieţii încep cu el. E marea lor dragoste.
Declaration de la Cartier - sofisticat. Un an din viaţa mea.
Pleasures de la Estee Lauder - proaspat, poate chiar un pic naiv. Eu i-l alesesem, oaia de mine.
Farenheit - o antipatie cumplită care s-a transformat în nişte amintiri de zile mari. De parfum vorbesc.
Dior Homme - IT. THE THING. Fericiţi cei ce-l pot purta, căci împărăţia cerurilor va fi a femeilor lor.

***********
Tocmai m-a sunat colega mea de la HR. Anivizajez posibilitatea de a sta acasa pînă la sfîrşitul săptămînii. Ce părere aveţi?

***********
Deci, rămîn pe blogspot sau trec pe wordpress? Că nu mi-a răspuns nimeni la întrebare.