ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

joi, 25 septembrie 2008

Iubesc... (?)

Welcome to Leapsaland. Pe asta mi-am capatat-o de la Seliman si sint deja one day late intru onorare. Ma scuzati. In mod sincer.

Asa. Deci trebuie sa spun ce iubesc eu, la bullet, si poate sa fie orice. Numa' sa iubesc. Iac-asa:
  • iubesc sa rid. Cu hohote, sa ma doara burta de atita ris, sa-mi curga lacrimile si sa nu ma pot abtine.
  • iubesc sa port o haina care-mi place.
  • iubesc vara. In special, lumina aia galbena si zilele lungi, cind la 8seara totul e mieriu
  • iubesc marea
  • iubesc plaja. Si sa fiu bronzata.
  • iubesc plimbarile lungi. As merge pe jos pina la capatul lumii, daca pe drum ma simt bine.
  • iubesc pisicile. Sa le iau, sa le flocai, sa le zgiltii, sa le pup pe labutze si-n bot, sa ma uit la ele cit de grase si umflate sint.
  • iubesc discutiile. De tot felul.
  • iubesc sa ma cuibaresc noaptea linga Popescu. Aproape ca-l simt cum toarce :)
  • iubesc sa merg la cinema si sa maninc floricele.
  • iubesc sa stau cu mama pe balcon si sa fumam. In timp ce, desigur, discutam.
  • iubesc cartile. As citi si-n somn. Lecturi usurele, nu va speriati, nu-l frecventez pe Kant. Dar as citi pina la pocnet.
  • iubesc ciresele si capsunile.
  • iubesc sa aleg parfumuri. Sa le miros, sa-mi dau seama a ce miros, a cine miros si cui i s-ar potrivi.
  • iubesc calambururile, orice modificare a cuvintelor, orice gaselnita care denota filament cerebral luminos si saltaret.
  • iubesc teenage movies
  • iubesc sa birfesc (ma iertati).
  • iubesc sa dau si sa mi se dea replica.
  • iubesc viata.
  • iubesc tigarile (cam antagonic...)
  • iubesc o cafea buna.
  • iubesc muzica. Sa conduc si sa ascult muzica. Sa-mi vina sa topai la volan si sa dau taa-aaa-aare, pina cind mi se face rusine de ailalti din trafic si reduc volumul.
  • iubesc Za Grup.
  • iubesc culoarea rosu-intunecat, ca vinul in pahar.
  • iubesc sa iubesc. Cind iubesc, sint cea mai fericita.
Buun. Si acum, trintesc si eu leapsa mai departe, pe caprarii:
1. femeile romantzioase si sensibile: Esk, Leah, Tziki, Zappy
2. femeia cu capul pe umeri: Monica (hailanta)
3. magarii care-si dau coate: Basty si Hudrea
Sa va fie de bine!

LE: O sa plec acasa beata de iubire. La birourile Financiarului tocmai a pocnit o sticla cu must. Trazneste in toata firma.