ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

duminică, 14 septembrie 2008

What doesn't kill you makes you... stranger!

Batman - The Dark Knight; mică listă de gînduri ale privitorului:
  • Ha! Primul Batman în care Gotham City is seen by daylight. Mişto.
  • Dacă nu ştii că Joker e Heath Ledger, petreci mult timp întrebîndu-te cine dracu' e domnul.
  • Am înţeles că tehnica îl ajută pe Batty să facă tot felul de chestii cool. Totuşi, ce praf de stele îl face să dispară aşa rapid?!
  • Batmobilul pare foarte real.
  • Cît îi ia lui Bruce Wayne să intre în costumaş? Mult mai puţin timp decît îi ia să-şi tragă machiajul ăla smokey eyes de sub mască, probabil.
  • Interesant că moare batgirl...! (e, cumva, Maggie Gyllenhaal? Dap, am verificat: ea e)
  • Vreau şi eu un Lamborghini gri.
  • Michael Keaton a fost cel mai papagal Batman ever.
  • Totuşi, Heath Ledger şi Jack Nicholson nu pot fi comparaţi. Fiecare şi-ar fi ratat monumentalul rol în filmul celuilalt. Chestie de regizor, cred.
  • Sir Caine rulează.
  • So does Mr. Freeman.
  • Katie Holmes era mai drăguţă; astalaltă e mai credibilă.
  • De ce îmi aduc eu aminte de un villain cu juma' de faţă arsă din Batmanuri mai vechi?!?! Că Harvey Dent moare la final aici. Sau poate nu...
  • Replica lui Joker (ză post title, da) e unul dintre cele mai bune calambururi pe care le-am auzit vreodată. Adecvat la situaţie, desigur.
  • Christian Bale are buza de sus foarte scurtă. De ce naiba nu-l recunoştea nimeni sub masca aia după acest indiciu?
  • Un pic prea multă violenţă.
  • De ce toţi claponii din sală chicoteau EXACT la replicile la care se presupunea că vor chicoti? Şi găinile lor la fel.
  • Nici un Batman nu mi-a plăcut pînă să văd seria lui Nolan.
  • Cam multe ticuri pe metrul pătrat: Joker cu plimbatul limbii p-afară periodic, Dent cu flipping his goddam coin pentru fiecare chestie esenţială.
  • Binele învinge, măcar pe alocuri.
  • Merită văzut.