ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

miercuri, 15 aprilie 2009

Da-mi si mie, te rog,...

  • ...funda de la pantoful drept, care mi-a zburat nu se stie unde. Ca azi port perechea pentru prima oara.
  • ...un sac de bani ca sa platesc toate CASCOurile, ratele si asigurarile, plus ca sa particip la toate nuntile de anul asta. Ca nu le-am prevazut.
  • ...sila inimaginabila fata de pizza si chipsuri. Ca sa nu ajung de unde am plecat.
  • ...inca 25 de ore pe zi ca sa rezolv cu toate alergaturile. Ca n-am cind.
  • ...iubire crestineasca pentru Ministerul de Finante. Ca ma face la bani ca ultimul smenar.
  • ...patru zile de week-end pe saptamina. Ca vreau sa ma mai plimb si eu prin parc cu Popescu.
  • ...chef sa spal geamurile. Ca sa nu aprind lumina in miezul zilei.
  • ...rabdare ingereasca. Ca sa nu ma inchida astia pe 25 de ani pentru crima cu premeditare.
  • ...my long lost ability de a face haz de necaz. Ca sa-i fac si pe altii sa rida.
  • ...un topor. Ca sa-mi rezolv toate probleme. Da, stau 25 de ani la pirnaie; asta e.
Uite ce cuminte am fost. Imi daaaaaaaai...?