ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

joi, 23 aprilie 2009

Lord of the Things

Ma rog, adaptat vorbind, caci Loarda of the Things suna ca dracu'. So, my latest things:

Ati votat - mersi frumos! - si mi-ati dovedit inca o data ca sint o specie infecta: dati-mi optiuni, ca eu sa ma pot hotari la ce nu e printre ele. Deci, noul meu telefon este HTC Touch HD. Pentru ca de i-Phone mi-e frica, iar Samsung Omnia e doar frumos si-atit. Bine, aveti si voi partea voastra de ris in pumni. Va rog sa priviti aceste poze si sa va bucurati ca ce caramida mi-am ales. Bineinteles, e mult prea tirziu ca sa-l mai schimb. Si totusi nu-mi vine sa urlu: HTC e, in continuare, singurul telefon pe care sa-l vreau din cite exista. Ok, din cite exista MARI.
Urati-mi de bine.
------------------
Aseara, Popescu masura de mama focului garsoniera mea pe lung. Cu un metru de dulgher, ca altceva n-am in casa. Astfel, am descoperit ca garsoniera mea e exact cit o poarta de fotbal. 7 metri si ceva. Acum ma simt ca si cum as dormi pe stadion.
------------------
V-am spus vreodata ce relatie de amor si ura am cu geanta mea? Cred c-am mentionat in treacat. Mi-e draga, in sensul ca arata bine. O urasc cu inversunare pentru ca este, literalmente, o imensa gaura neagra. Ce intra acolo nu mai iese, oricit ai cauta prin ea. Decit dupa 3 luni, ca rujul pe care l-am gasit ieri si pe care il credeam pierdut pe vecie. Oare sa sper c-au s-apara si cheile pe care le-am pierdut acum doi ani? A, nu, ca pe atunci n-aveam geanta asta. Fir-ar.
-----------------
Dracu' l-a pus pe Basty sa tipe-n gura mare ca cineva il suna de pe numar ascuns. Ghiciti ce-am facut noi toata seara de ieri... Popescu a fost un original: l-a sunat de linga cuptorul electric, care zdranganea si duduia. C-a zis ca vrea sa creada Basty ca-l suna un tirist. Din tir. De pe sosea. In timpul mersului. Desi Popescu insista sa ceara cu un anume domn Mandril, Basty l-a blocat cu incapatinare, spunindu-i ca la numarul ala nu e nici un domn Mandril. Nici nu mai stiu care dintre ei doi vorbea serios.
-----------------
In curind, am sa ma mut la casa noua. Virtual vorbind. Facem setup-ul pe server si apoi anuntam. Asadar, zilele astea sint si Lord of the Pings.