ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

sâmbătă, 25 aprilie 2009

Ia de-aici!

[-Poftiti un Maserati!
- Multumesc.]

Cum o fi sa cistigi o masina ca asta? Nu stiu, ca n-am insistat prea mult la fericitul cistigator. El nu stie ca intii era sa-i decernam un Ferarri. Numai ca aia de la Ferarri nu au vrut sa ne vinda una. Nu ne calificam. Sigur, noi am incercat sa ne calificam. Clientul agentiei, cel care voia sa dea masina, avea bani s-o plateasca. Girla. Numai ca... cica nu era de-ajuns. Trebuia sa fie nu-stiu-ce-soi de personalitate. Aici am avut un semn de intrebare: ghertoimea romaneasca actualmente posesoare de Ferarri e personalitatea care trebuie? Hai sa nu ne ofticam.
Daca nu era Ferarri, eu voiam sa-i dam un Ford GT. Rosu, desigur. Echipa mi-a ris in nas: "de la Fiesta ta ti se trage, nu?". Probabil, dar si masina aia era al dracului de frumoasa. Motor de 5 litri. Si consuma, probabil, 50 de litri pe secunda. Da' cui ii pasa?

Si-asa am ajuns sa-i dam un Maserati. Macar i l-am dat pe singurul rosu din toata editia de 100. Worldwide. Am negociat bine, nu? Masina cu numarul 45. Sa fie primit! Draga cistigatorule, sa nu uiti sa scuturi confetti de pe ea inainte s-o iei acasa. Si oamenii lipiti de faruri, portiere, capota, volan, canapele, trapa de sus, portbagaj... Hai, mai lasa-i putin, sa termine de facut poze. Legal, e a ta abia luni, cind vii cu toate actele de validare. Pina atunci, hai sa tragem la sorti cine o scoate din sala de eveniment. Printre schele de lumini, reflectoare si stilpi. Marii conducatori auto din agentie si de la client si-au dorit sa, dar s-au retras la mustata. Costa prea mult s-o zgirii. Pina la urma, cineva a reusit sa iasa cu ea. Si cu pasageri inauntru. Puteam sa nu ne urcam? Dupa ce am facut proiectul asta timp de un an de zile? Culmea-culmilor, taman colega care a negociat masina, si sa fie rosie, si sa, si sa, n-a vrut sa se urce. Nu stiu ce i-o fi venit. Si nu stie ce-a pierdut.
Pentru ca, o data-n viata mea, am dat si eu o tura cu un Maserati. De pe bancheta din spate, se vede foarte frumos. Vorba GM-ului nostru: "Ti-ai pus fundu' pe 180.000 de euro, nu?" Da, sefu'. Da' stii ce bine-a fost?!
Sa vedeti cum e sa intri dup-aia inapoi intr-un Ford Fiesta.