ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

luni, 20 aprilie 2009

Pentru moment, ...

In mod paradoxal, in Duminica in care totul invie, telefonul meu a gasit cu cale sa decedeze. Definitiv. Paste fericit, amaritule, inalta-te la ceruri ca mult te-am mai trintit de pamint, stiu ca era momentul, dar eu de doua zile sed fara telefon. A mai necontactabila dintre necontactabili. Plus nehotarita. CU CE SA-L INLOCUIESC?!?!

Pliz help. Va rog din suflet. Iacata optiunile:

Intrucit in Blogger nu pot sa bag poll intr-un post (ai auzit, draga Google?!?!) [motivata de dojana Celeilalte Monici, am reusit sa execut poll inauntrul unui post] am sa va rog sa va lepadati motivati parerea si argumentele intr-un comentariu. La sfirsit, le numar eu. 
Va multumesc, Paste fericit si voua, lumina etc etc etc. Si telefoane care merg!!! [acum s-aud un calduros "mersi la fel"... Da, sa fie, sinteti draguti.]