ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

luni, 18 august 2008

Caldura mare!

************
Majoritatea femeilor din metroul care merge spre biroul meu sint fie urite, fie casatorite, fie gravide. Cel mai adesea, toate trei in acelasi timp.

************
-Iubitule, 'neatza, am visat urit.
-Ce-ai visat?
- Lasa, ca-ti zic dupa ce ne dam jos din pat si facem cafeaua.
- Da... ca sa trebuiasca sa fiu atent!!...

************

Peisajul din Busteni arata foarte frumos. Nu-ti vine sa-ti mai iei ochii de la munte si de la brazi. O dupa-amiaza acolo si ai senzatia c-ai facut o baie la creieri.

************
Mersul la munte nu te scuteste de a fi pitzi. Mi-a luat o ora sa asortez niste trekkeri la un tricou. Trekkeri, da? Am urcat, sa zic, vreo suta de metri. Restul i-am fitziit pe asfalt si terase.

************
KFC la galeata rulz. Ce daca e cald?

************
Si-am o depresie.... teribela, monser!

LE:
************
Cum dracului pot sa coste niste nenorocite casti de iPod 170 RON? Un milion sapte sute pentru doua sirme si-o pereche de dopuri? De ce?
Si cum naiba costa un set de huse de iPod, din alea tricotate, 130 RON? Seamana cu niste sosete, da? Da. Pai daca iau eu trei sosete, le tai si le cos la un capat, iesiti mai ieftin. Va asigur.
Brandurile astea ne maninca banii si viata. Pe cuvint.

************
Mi-e foame, dar nu pot sa maninc. Si totusi nu slabesc. Huo!

************
De ce copiii zilelor noastre incep sa faca celulita de la 10 ani si cintaresc, la aceeasi virsta, in jur de cit cintaresc unii adulti? Nu vreau copii. Cel putin, nu-n urmatorii 20 de ani.

************
Sint putin mai vesela. Dar ma pot deprima instantaneu la acelasi nivel de azi-dimineata. E cald.