ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

luni, 25 august 2008

Nu emoticontest asemanarile...

Am si eu o memorie vizuala, relativ bazata pe asocieri. Si-am observat ca asociez, orice, oricind, fara sa vreau; slava Domnului, nu cu oricine. Macar atit. Iar raiul asocierilor la mine se intimpla in fereastra de messenger. Eu folosesc multe emoticoane. Si prietenii mei folosesc multe emoticoane; asa am ajuns sa asociez fiecaruia cite o mutra din vastele posibilitati de mutre yahooice, pentru ca pe aia o folosesc cel mai des. Cred si voua vi se intimpla. Vi se intimpla? La mine e asa:

- asta e Tziki. Imi este absolut imposibil sa disociez emoticonul asta de mutra ei, mai ales cind face poante.

at wits' end - asta e Sister. Mai ales cind cauta ceva pe net si nu gaseste sau, si mai ales!, cind o enerveaza Popescu.

rolling on the floor - asta e Zappy. Mai ales cind schimbam impresii de culise.

blushing - asta e Boo. Mai ales ca emoticonul asta pare sa semene fizic cu ea, cind priveste pe sub gene.

phbbbbt - asta e Bianca. Atunci cind o scoti din sarite rau!

kiss - asta e Popescu. Mai ales din motive evidente.

Stiu ca n-are nici o legatura cu voi :-), dar simteam nevoia sa exemplific tipul de asociere. Si sa va dau o leapsa (Zap, ai auzit? Esk? Leah? Hudrea? Ionutu? Voi, restul?), ca sa vedeti cu ce seamana prietenii vostri atunci cind ii priviti prin fereastra de mess.

big hug ,
Eu