ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

miercuri, 20 august 2008

Feedurile RSuckS!

Am incercat sa ma abonez si eu la niscai feeds si-am ales in acest scop Outlook. Ca sa-mi saie apdeitu-n nas, direct in mailul de la birou. Cum sa nu!

Am incercat cu unul din blogurile pe care voiam sa le feedui (acum nu mai vreau, multumesc; va explic si de ce). Am avut noroc ca blogul cu pricina n-avea mai mult de 30 de posturi, caci altfel zburam de pe server. Deoarece mizeria aia de feed reader ti le incarca pe toate, stiti: toate!!!!, de la primul cel mai prim pina la ultimul postat. Insist sa cred c-oi fi facut si eu vreo setare nelalocul sau, dar tot nu pricep de ce trebuia sa incarce tot.
Am vrut sa ma abonez si la niste commenturi. Dupa experienta cu feeduiala la blog, nu mai indraznesc nici taiata. Ma poate lamuri si pe mine cineva - cu rabdare! - , care-i shpirla cu feedurile, la ce-s ele bune si cum sa le folosesc?

Dar merci,
Eu