ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

marți, 17 martie 2009

Daca-ti curge ceva-n cap, inseamna ca ploua si n-ai umbrela

Dupa indelungi scremete si fortari, am ajuns sa-mi fac un al treizecilea CD de masina. Furnizor de incredere: Basty [caruia ii mai pup o data miinile pe aceasta cale, ca oricum m-a obligat]. Acesta a fost extrem de amabil si mi-a inclusiv dat jos de pe ODC diverse aiureli. Special pentru mine. Desi a protestat, cum a fost cazul lui Rock'N'Roll Train - AC/DC. Totusi,...:
Basty: Mai stai, ca versiunea hi-definition e la downloadat. Inca.
Monica: Ahaaaaa, deci ce mi-ai dat prima data nu e ce trebuie. Nu-i nimic, eu mai astept [diverse emoticoane de multumire]
Trece vremea.
Monica: Gata, am luat-o si p-aia buna. Mersi, esti cel mai extraordinar etc
Mai trece vremea o data. Eu trageam trackurile pe CD, selectindu-le ochiometric. Vad doua fisiere ale melodiei cu pricina, unul de 3 Mb [huo! la oase!] si unul de 7.91 Mb [yeeeeyiii!]. Ghici pe care-l trag si-l ard. Da. Trecind vremea a doua oara si ajungind la momentul auditiei din masina, descopar ca hi-def ala se aude de parca domnii cinta dintr-o oala. Infundat si scheunatic. ...nici nu vreau sa ma gindesc cum se aude ala de 3 Mb [ba mint. ma gindesc des la cum se aude ala mai mic. probabil ca MAI BINE]
------------
Tocmai ce-am venit de la Kaufland. Nu mai fusesem demult, stiti, imi cam lipsise. Imaginati-va o monica scapata printre rafturi precum un porc prin frigider. Whooeeeyyyy! Si de-aici, da' si de-aici, uite si din astalalata...., ah, sa nu uit sa iau d-asta!! Cind am ajuns in parcare, mi-am adus aminte c-am venit fara masina. O lasasem in fata blocului, ca-i gasisem loc. Si-am plecat crucificata de doua sacose uriase. Golgota mea se cheama Soseaua Colentina colt cu Teiul Doamnei. Am zis "crucificata", nu? Corect ar fi fost CURCIficata. Da, sint o galinacee proasta: am cumparat ca o disperata chestii de care voi avea nevoie peste abia doua - trei luni de-acum inainte. Dar eu le-am cumparat, sa fie! ...Proasta!!!! Apropo: ati vazut ce vreme dragalasa e afara? Numa' buna de facut excursii pedestre cu greutati in echilibru pe cap.
------------
Lumea mesajelor scrise prilejuieste tot felul de chestii remarcabile. Nu din cauza canalului, da' asa, pur si simplu. De pilda:
Zapa: Prima mea zi de twitter. Ghici ce poza pune Zoso? Aia cu Blogatu', de la RBF. Delir =))
Monica: Poza cu noi si Blogatu' e pe twitter la Zoso. Ti s-a indeplinit un vis!
Jimerino: Sint coplesit de emotie, dar... CE CACAT E TWITTER?!!?!

Data viitoare imi iau macar o haina cu gluga.