ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

luni, 23 martie 2009

Monica, locurile publice si toaletele pentru handicapati

Intr-o mitologie de vreun fel, eu as fi Zina Lichidelor Si-a Rinichilor Ocupati. Scoate-ma-n oras, iar de-aici ma descurc eu sa beau apa, ceai si cafea cit incape. La eliminare - eh, e mai dificil... Trebuie sa fiu ancorata intr-un loc stabil, cu acces la baie. Frecvent. Iaca na, de pilda ieri:
Ne-a mincat in spate sa mergem la Hard Rock Cafe, in Herastrau. Amintiti-mi sa nu mai vreau acolo, pentru ca nu se fumeaza decit intr-un cotet friguros si amplasat afara. In plus, doresc sa mai precizez ca la ditai localaul au o baie frumos designuita cu 3 (trei!) cabine, in fata carora se formeaza o interminabila coada de dudui care salta gratios de pe-un picior pe altul.
Ei, si acum intervine legea murphyana a tupeului: Daca observi ca stai de oaie prea mult timp la niste bude ocupate, ce-ar fi sa ciocani? Ihi, zis si facut. Cum Monica se ghideaza dupa principiul nevoii stringente versus lucruri cuviincioase [neezitind, daca e cazul, sa intre si la baieti, la o adica], am ciocanit gratios in cea mai mare si mai frumoasa usa de cabina: aia cu semnul de carucior pe ea.
Deschidem o alta paranteza: mie-mi plac budele pentru handicapati. Nu le foloseste mai nimeni - nu pricep de ce -, au si chiuveta inauntru, iar locul e larg si te poti desfasura in el fara sa-ti dai cu usa-n cap. Extrem de comod, ce mai!
Asaaaaaaaa... Deci: trag un ciocanit, urmat de liniste. Imping usor usa [alta tehnica de contracarat jena, in caz ca e cineva inauntru care tace milc], si poarta paradisului se deschide larg in fata mea. Scot limba in gind catre trupa de muieri care mi se balanganeau in spate si intru. Incui, c-am mai patit-o de citeva ori sa intre peste mine diverse oi crescute in padure care nu stiu sa bata la usa, si... si. Minunat. Bravo, Monico, descurcareata maichii, ia sa vedem acum de unde se trage apa.
Hait! Deci... avem un panou metalic in spate. Si niste luminite. Si.... panoul nu se apasa!!!! Mda.
Solutia 1: protirea cu toate puterile in panou. Aratam precum coiotul din desene animate care incearca sa impinga stinca. Tropaiam in gol, dar panoul nici gind sa se clinteasca. Nasol.
Solutia 2: plimbatul miinilor prin fata luminitelor, ca la congres. Am fluturat asa vreun minut in continuu, fara nici un rezultat. Incepeam sa disper.
Solutia 3: cautarea contorsionata a butonului secret. Panoul ala o fi de decor, de luat temperatura ambientului, Dumnezeu stie! Trebuie sa mai existe un mecanism pamintean care sa traga apa aia nenorocita. Dupa ce aproape c-am facut podul de sus cautind butonul cu pricina, am revenit in pozitie normala, scarpinindu-ma nervos in crestet. No button. Si mai nasol.
Deja ma apuca disperarea. Ce naiba sa fac? Nu pot sa ies de-aici pina nu gasesc solutia. E ceva automat, dar ce? Si, mai ales, cum se activeaza? Am tzopait ca lacusta prin incapere, am trintit capacul de o suta de ori, am plecat din fata panoului - nimic! Futu-ti tehnologia cui te-a facut, pastele tau de mizerie civilizata si easy-access ce esti!! Mi se lungise fata ca la copii de trei ani care si-au pierdut acadeaua. Si atunci m-a strafulgerat dureros
Solutia 4: da drumul la apa de la chiuveta!!! Si, concomitent, cealalta cascada a inceput sa susure ca la usa paradisului. Doamne, multumescu-Ti Tie ca n-ai lasat proasta sa se faca de ris! M-am spalat pioasa pe miini, am mai tras un cintec de slava si-am zbughit-o pe usa. Statusem 20 de minute inauntru, iar cei de la masa se pregateau sa ma dea disparuta.
Apai eu de unde sa stiu ca toaletele de handicapati sint atit de civilizate incit te literalmente obliga sa te speli pe miini?!?!?!

Si intrebarea doi: cite si-ar fi cheltuit juma' de viata inauntru numai ca sa nu se faca de ris cind ies afara? Bai, Hamlet, cred ca asta e, de fapt, INTREBAREA.

-------

LATER EDIT, non-related (hăhă, suna a poezie!):
ajutati-o si pe fata asta sa cistige un i-Pod Touch. Ca ia uite ce frumos a zis, din proprie initiativa [emoticon cu
awwwww!]. Apăi sa n-o incurajezi?! Ia, mergeti si votati; mersi!