ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

joi, 12 martie 2009

Nastureii aia sint ai dumneavoastraaaaa....?

Da, ai mei. Sint zece, nu-i mai numarati atita. Cinci pe dreapta, cinci pe stinga. Ii am demult, tare demult. De cind m-am nascut. Sint unghiile mele.

Nu-mi ajungea ca mina mea e o bascalie patratoasa, mica si cu degete scurte. Nu, ea trebuia sa se ispraveasca maret cu niste unghii de tot risul. De pilda, unghia de la degetele mici. Stiti cum arata unghiile de bebelus? Nu mai rideti in fata mea, va rog. In liceu, ma puneau colegii sa-mi trintesc miinile pe pupitru si apoi behaiau o jumatate de ora. Da, parte o faceau duios, dar nu ma incalzeste cu absolut nimic.
Ca un facut, de-a lungul si in jurul vietii mele am avut si am parte de persoane cu niste unghii absolut superbe. Lungi, estetice, pe degete fine, capabile sa tina o oja neteda si sexy, unghiile prietenelor mele rinjesc lung si elegant la tarancile de unghii ale mele, care sint mici, moi si nefatzoase, fluturind inegal prin fata celor care ma privesc cum dau din miini. In timp ce vorbesc. Daca fac faza cu middle finger, toata lumea ride. E ca si cum un copil de trei ani ar spune "pastele mamii tale de imbecil retrograd", cu toata seriozitatea de care e capabil. Degeaba. Se duce dracului toata drama; da, din cauza unghiilor.
Pentru ca sint urite, nu le iubesc deloc. Mi se rupe de ele, drept pentru care si lor li se rupe de mine. Strat cornos dupa strat cornos, cedeaza cind ti-e lumea mai draga, trimitind in lume o monica scapata dintr-un tunzator de iarba. Vaaa-aaai, ce unghii scurte ai, draga! Hait, ai unele si mai scurte de atit!!! Si toate in acelasi timp...
Uneori, ma mai apuca amocul. Vreau si eu culori pe unghii, vreau oja lucioasa si frumusete trendy. Si atunci ma duc la copitichiura, de unde ma intorc cu nastureii colorati. Dureaza maxim doua zile, pina cind nastureii se ciobesc, se agata si se rup. Tind sa cred ca Popescu sufla usurat, deoarece atunci se conteneste si bagatul ghearelor sub nas din cinci in cinci minute, ia uite ce unghii aaaaaam, iti plaaaac...? [blink-blink]. Da, in pana lui, saracu', ce sa zica? I-am vazut gogiltzul in ochi atunci cind, prin decembrie, am venit acasa cu niste buline mov inchis, de parca scapasem ciocanul peste ele. Mai nasol e ca tot copitaretul se asorteaza, pe principiul "patru labe, si toate la fel". Seara, in pijama, Popescu primeste bonus si cite-un picior in ochi, sa-l admire de aproape ce frumos si colorat e el pe unghii. Nasturi. La picioare sint olecuta mai maricele.

Ei, azi am niste nasturei rosii de mai mare dragul. Te maninca de ochi. I-am facut ieri, deci apusul vietii lor colorate o sa se petreaca undeva, miine. Poimiine. Hai pina luni, probabil, cind smaltul o sa devina insuportabil de sarit, si atunci am sa le sterg. Si-am sa ramin cu niste unghii care seamana cu rufe albe spalate laolalta cu coloratele: usoare urme de rosu, care nu ies nici rugate frumos. Iar mersul la labutichiura e atit de complicat, ca mai bine-l sar. Si iar incepem: ahahaaaaa, ce unghii ai; ia, mai arata-mi o data...! Da. Le vrei de-aproape si cu putere?!