ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

duminică, 15 martie 2009

Goldies for oldies

Hehehehhhh...! Va povesteam eu, cindva, ca-cum-e-sa-ai-parinti-chititi-pe-tehnologie. Repetentul de tata in materie de messenger e campionu' familiei in materie de jocuri. IL-2 Sturmovik, Delta Force Black Hawk Down, tot felul de mini si maxi imbecilitati, dar si
maretul,
inimaginabil de mistoul,
grandiosul
STAR WARS!

Povestea lu' Star Wars incepe pe undeva prin 2002, cu releaseurile Jedi Academy si Jedi Knight. Fostul meu prieten il juca incrincenat, cu pungi sub ochi, intre doua rasarituri de soare, fara sa manince, fara sa bea, fara sa mearga la baie. Dar stiti ce misto e?!?! Pfai de capu' meu! Pai sa vi-l dau si dumneavoastra... Si dumnealui tata a zis mersi si bogdaproste, da-l incoa, ca tot nu mai am ce sa joc. Joaca, tata draga, cum sa nu, pentru acei 46 de ani ai tai de-atunci e numa' bun. Iaaaa, ce elastic esti...! Cum te dai tu peste cap si le tragi la aia sabii dupa ceafa...! Bravo! [aplauze necontenite].
Ei, si suna telefonul la mine ca-n gara. Da-l incoa' pe Bogdan, ca nu mai stiu cum era cheatu' ala... Da, bai tata, io-s bine, cum sa nu, mersi ca-ntrebi. Ia-l pe nen-tu Puiky si discutati strategii de batut Vaderii pina va iese pe nas. Capac mi-a pus cind a sunat o data la 2 noaptea, ca nu mai putea sa treaca de nivelul 35. Cind eram pe punctul sa-i trintesc telefonu', a aparut si consultantul strategic, cu ochii cirpiti de somn, si mi-a smuls receptorul din mina, ca sa se ocupe el. Eu am adormit cu mult inainte sa se intoarca in pat. Tata, in schimb, a fost maxim fericit ca a ajuns la nivelul 36. Ptiu!
Trec sapte ani de-atunci. Se termina nivelurile, se incheie ambele jocuri, se schimba si prietenii, dar o pasiune ramine mereu vie: Sa-mi scoateti si mie StarWarsu' ala, sa ma mai joc si eu... Popescu, baiat respectuos, petrece ieri cinci ore sa-l caute pe torente, sa-l descarce si sa-l instaleze. De dimineata pina acum am inrosit google cautind "cheats jedi knight 2 helpusobi 1". Ca nu ne mai aduceam aminte daca asa era cheatul sau nu. Slava Domnului, asa e. De o ora, se chinuie amindoi sa vada ce face comanda "noclip" si cum poti sa te vezi in 3rd person.

Intrerupem programul ca sa anuntam ca adineauri a gasit tata jocurile pe CD. Deci, le avea. De mai demult. Felicitari, domnule Popescu, sinteti fericitul pierzator a cinci ore din ziua de simbata! [iarasi aplauze]. Acum nu va mai ramine decit sa-i explicati tatalui de monica, bine si temeinic, cum se joaca mizeria si sa-i lasati lista de cheaturi la indemina.
Pentru ca prietena dvs doreste sa doarma noptile, nu sa raspunda la telefon!!!