ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

sâmbătă, 14 martie 2009

Animalule!












Privire timpa - check
Blana mitzoasa - check
Jeg pe la bot - check
Dorinta de-a iubi tot ce-apuca-n preajma - check [e primavara, ce dreacu'!]
Lins periodic la coada - check

In toata splendoarea lui blanoasa si mirositoare, Arabeluuuu'!

Imputitu' pamintului...! Aceasta jagardea pe care v-am semiprezentat-o mai demult isi vede de treaba ei naturala si creste ca din apa. Am ajuns aseara la domeniile paterne, pe intuneric si zloata. Din dosul portilor ne-a intimpinat o capatina ciufulita careia i se citeau efuziunile in ochi, prin bretonul latos. Abia astepta sa ne transmita un pic de noroi pe haine. Sezi, animale, treci incoa'!!!, si am putut sa ne dam jos din masina si s-o tulim in casa neatinsi. Pleaca de-aici, ca puti, mizerabile!, si am reusit s-ajungem si-n bucataria anexata casei. Popescu, datorita experientelor trecute, il ocoleste preventiv la o distanta sigura, unde labele si limba blanosului nu-l pot ajunge.
De dimineata, acelasi Popesc a tulit-o precaut spre bucatarie, plin de calcule: Nu-mi iau geaca. Imi pun tricoul asta si fug repede. [de ce, iubitule?] Cum "de ce"?!?! Ca sa nu ma iubeasca javra, d-aia!!!!

Cu Arabelu', am putea sa ne facem negustori de iubire. Contra unei sume modice, am oferi 5 minute de labe-hugging si wet kisses. Daca e soare, noroiul vi-l aduceti voi.