ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

miercuri, 4 martie 2009

O dilema cutremuratoare

Hai la multi ani de cutremur, ca vad ca-l sarbatorim si pe asta (4 martie '77), dar am o intrebare care ma macina cumplit. Sa v-o povestesc:

Prin 2003, gugaleam eu de zor diverse timpenii. Asadar, ma impiedic dintr-o absoluta intimplare de un maldar de pagini care detaliau cu harti si relatari documentate o chestie numita "Falia Fundeni - OD16 Militari". Adica o falie care traverseaza Bucurestiul pe-un anumit traseu si peste care toate constructiile, indiferent de an si stare, sint supuse unui risc seismic gravissim si crescut. Gasisem desene, gasisem rapoarte de sol, gasisem detalii, explicatii si teorii. Am lins eu datele timp de vreo saptamina, delectindu-ma strict informativ cu ele, si-apoi am lasat-o balta. Nestiind ca peste ani si ani ma voi intoarce si voi locui in Tei. Ia ghiciti! Da, acum ma intereseaza, si ma intereseaza rau. Ca orice om preocupat, m-am apucat sa caut. Stiti ce am gasit? NIMIC! Nimic-nimic-nimic-nimic-nimic. Doo-trei relatari imprastiate, despre cum a fost la cutremur si cum supravetuitorii de atunci blabla. Unde dracu' sint hartile alea pe care le studiam acum 6 ani? Unde s-au pitit toate saiturile alea care detaliau totul? Incercati, va rog din suflet. Dati pe Google. Sa-mi ziceti si mie ce gasiti. Ca eu nu mai gasesc nimic.
Pai de ce?!?!