ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

vineri, 18 aprilie 2008

Cel mai public blog privat

Tropaind prin blogosfera, dau peste un ceva emotionant, care promitea la prima vedere: http://pentrumihaela.blogspot.com/. Mai, - m-am gindit eu invidioasa - ce noroc pe fata asta, cineva ii facu blog. Ca sa fiu total onesta, marturisesc ca la inceput am crezut ca e ceva de-a face cu donatii si alte treburi de gen, dar, din fericire, am descoperit ca Mihaela e sanatoasa si nu stringe nimeni bani pentru operatia ei in strainatate... Singura problema a Mihaelei este, din cite vad eu, Un prieten, care publica pe blogul de-l mentionai eu mai adineaurea.
Omul ii vorbeste, in medie, o data pe zi. Blog de indragostit, cu poezii, cu ginduri, cu youtbe-uri pline de sens, cu confesiuni cu multe puncte de suspensie... Charming. Evident ca e la indemina oricarui prost sa-si bage nasul in treburile celor doi. Cum am facut eu, de pilda, si deja am suspectat ca Mihaela s-a despartit de Un prieten, care acum regreta amarnic si se palmuieste singur in oglinda c-a pierdut-o. Repet, e suspiciunea mea. Mai banuiesc si ca Mihaela nu prea mai vorbeste cu el si nici nu vrea sa-i raspunda la telefon. Desigur, treaba lor, ce ma amestec eu, ca nici macar nu-i cunosc.

Da-a-ar!, oameni buni, ziceti-mi voi mie cum se poate sa declari (c-am vislit pina la primul post, ce credeatzi?!), citez: O sa iti scriu mai mult aici, o sa pastrez totul pentru noi doi, ai incredere in mine... Reiau cu bold si underline: o sa pastrez totul pentru noi doi, ai incredere in mine... Ahahaaa! De-aia ti-ai pus Trafic Ranking, bre? Sa vezi de cite ori te viziteaza Mihaela? Sau o fi vreun experiment social si numeri citi sint curiosi-mahala ca mine si-si baga nasul?
Sau poate sint eu rea si nu stii cum e cu privacy... Ma ofer sa-ti vind un pont: Blogger suporta cititori autorizati. Adica ii faci matalutza cont de Google lu' Mihaela (daca n-are) si o pui ca singur cititor autorizat al blogului cu pricina. Asta daca doresti sa respecti aia cu pastratul si cu increderea. Daca nu, eu promit sa te vizitez periodic, sa dau linkul tau si la alti prieteni de-ai mei si sa te vizitam cu totii ca sa-ti saltam traficul.

In incheiere, e frumos sa-ti urez ca tu si Mihaela sa va impacati (asta daca v-ati certat). Desi n-o cunosc pe Mihaela, parca as mai astepta cu urarea asta... De dragul ei.