ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

marți, 29 aprilie 2008

Leapsa lunii: AMENDEAZA O MAGARIE!

Asta este o leapsa deschisa. O dau pentru ca eu chiar cred ca o picatura poa' sa creasca nivelul oceanului. Asa ca tu, cititorule, daca esti gata sa ti-o asumi, ai stima mea neconditionata, oricine-ai fi. E o leapsa simpla:
Nu lasa o porcarie sa se petreaca sub ochii tai. Adica:
- nu lasa un nesimtit sa sara coada la supermarket doar pentru ca pare mai smecher
- nu lasa o imbecila cu 12 clase de la Electrica / Taxe si Impozite/ Secretariatul Facultatii etc sa ridice tonul la cineva care sta civilizat la coada
- nu lasa o domnisoara de mall sa-si arunce guma exact acolo unde tu sau altii or sa calce
- nu lasa o casierita de hipermarket sa-ti inchida casa in nas in timp ce tu esti cu produsele pe banda
- ... nu lasa orice altceva care incalca minimul dram de simt civic sa se intimple.

Daca citesti asta si esti blogger, fa-o si da-o si tu mai departe. Daca esti un simplu cititor, fa-o si atit. Eventual, mai treci pe la mine prin pagina si lasa-mi un comment in care sa-mi povestesti cum ai facut-o. Ca sa stiu ca ceva bun se intimpla. Eu mi-am facut partea mea de tema: am bestelit o tanti de la Electrica Veteranilor c-a indraznit sa tipe la un nene consumator fara factura. E o milionime, dar e ceva.

Pai te-astep inapoi, cu bucata ta de fapta buna. Ca tara asta de cacat sa devina, macar o secunda, o tara de cacatzel.

Va salut,
Eu