ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

sâmbătă, 19 aprilie 2008

Fifi se intilneste cu Fufu

A fost o intilnire planuita indelung. Numai eu stiu cita alergatura a presupus si citi pasi facuti cu atentie, ca sa nu ne scape ceva. Plus asteptarea... S-o-ntimpla? Nu s-o-ntimpla? Si iata ca ieri a fost ziua cea mare: Fufu a iesit frumos pe poarta dealerului, a mers din Bd. Timisoara pina la Gradina Icoanei si acolo s-a vazut cu Fifi pentru prima data. Cam timizi, fraierii, au stat la distanta de vreo zece metri (ca nu gasisem loc de parcare) si s-au studiat pe furis. Fifi, magaritza roscata si cu nerv, s-a asezat cu spatele si-a tot facut semnale. Fufu, mai mic si, probabil, mai rusinos, a stat cuminte sub un pom si n-a zis nici pis. Dar cred ca s-au placut...

Si-acum sa termin cu alegoria viitorului si sa va explic: pe Fifi v-am prezentat-o intr-un post anterior. Ford Fiesta 1.3 benzina, 70 de cai, rosu-inchis, in virsta de 1 an si 4 luni, trecuta prin 17.000 de kilometri si-o revizie; o cutiutza robusta si de incredere, cuminte, iute in mod prevazator, cu citeva semne de buna-purtare rezultate dintr-o parcare la stilp si-o iesire neinspirata din parcare de la mall. Fufu are abia citeva zile, dar e deja o aparitie: negru-tuci, cu jentzi de 16'' pe aluminiu, sigla rosie si proiectoare. Fiat Grande Punto T-jet 1.4 benzina, 120 de cai. Oglinzi electrice incalzite, clima bi-zona, computer de bord si o gramada de alte optiuni pe care Fifi, produsul unei inspiratii feminine si cam lipsite de bani la vremea respectiva, nu le are. Fifi e a mea, Fufu e al lui Popescu.

Nasterea lui Fufu a presupus intii o alarma falsa, alataieri, cind tac-su s-a dus calare pe magar pina la dracu' cu carti, chemat de dealer sa vina sa-l ia. Cind a ajuns acolo, trailerul cu Fufu intirziase, asa ca Popescu a facut clabuci de nervi si cale intoarsa. Ieri, insa, pretentiosul asta mic s-a predat singur. Ca mama, n-am putut sa asist, ca eram la birou, dar Popescu s-a dus cu doica dupa el (cel mai bun prieten al lui, expert in masini si in futut dealeri neseriosi) si impreuna l-au luat, l-au invirtit si l-au examinat pe nou-nascut si-n gaura de esapament, sa n-aiba vreun defect.
Fufu fost o sarcina scurta, dar dificila: gretzuri pe fond de stress (imi aproba banca creditul? nu mi-l aproba?), stari de melancolie (ia uite, iubita, un Grande Punto, acolo, mai la stinga, il vezi?) si planificari nesfirsite (o sa-mi iau deja odorizant de masina, mi-as lua acum si presuri / - mai stai, omule, sa-ti vina intii masina!!...). Plus experientele altor gravizi cu capu-n nori, pe care taticul-to-be ii credea ca pe Biblie cind ii varsau tot felul de timpenii tip numere rosii de 5 milioane, banca iti da rate mai mici daca n-ai overdraft etc. Dupa nasterea de ieri, toate astea s-au asezat si au inceput alte discutii, dintre care cea mai interesanta si mai zguduitoare a fost baga-mi-ash sa-mi bag, n-am loc sa-mi pun odorizantu-n masina!!!!!!!!!!, la care am ris cu hohote ca o nesimtita ce ma aflu. Pot, insa, sa va spun ca paternitatea e inaltatoare: Popescu straluceste de fericire, pe care o revarsa generos si peste ailalti: iubi, ti-o las tie azi s-o conduci, sa vezi cum e? Si fericirea asta e selectiva, totusi, caci matusa lui Fufu (Sister, 20 de ani), are interdictie de pus gheara pe mashina, ca nu stie s-o conduca si e aiurita; maxim i-o dau prin Focsani, dar numai cu mine-ndreapta; nu pupa ea masina sa "se duca pina la Plaza"!!!!!! Teorie intemeiata, de altfel, avind in vedere ca noi stam exact la Lujerului si la Plaza ajungi instant pe jos... I-a dat-o, insa, doicii Mumy, s-o plimbe si el un pic prin parcare pe la dealer, ca un experimentat ce se afla intr-ale masinilor mici si nervoase (doica are un Mitsubishi Colt, de 100 de cai), iar Mumy l-a felicitat din toata inima si i-a spus ca si-a luat o pizda de masina. Ma rog, Fufu n-a reactionat la aceasta feminizare, poate si pentru ca, de pe marginea pasajului, unde statea parcat, nu auzea ce se discuta in casa, la etajul 5.

Iar acum toata lumea e fericita. O sa se cam intunece extazul o data cu prima rata si cu cele ce vor urma, insa POPESCU ARE MASINA si nimic altceva nu mai conteaza. Zic, dara, s-o stapineasca sanatos si fara incidente. Si cind o sa inceapa fotografiatul artistic din diverse unghiuri, am sa vi-l arat si voua pe Fufu, ca sa stie toata lumea cit de sport, negru si frumos e el.

Hai sa fie-ntr-un ceas bun,
Eu