ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

duminică, 13 aprilie 2008

Ei si ele

Cerculetz-cu-sageata si cerculetz-cu cruce. Marte si Venus (penal mai e stereotipul asta!...). Ai vostri si cu voi. Popescu si cu mine. Si toate fragmentele de discutie pe care-ti vine sa le notezi ca sa nu le uiti. Cine n-a trait fragmente d-astea, sa-si cumpere.

Precautzia maximala:
- Ce face iubita?
- Bine...
- Esti suparata?
- Nu!!!!...
- Aha. Esti pe cale sa te superi...?

--------------

Surpriza uluita:
- Iubitule, uite, am luat spuma de ras Nivea, ca nu mai aveai...
- ... vai, iubita, e pentru mine?!?!?!
- Nu, e pentru mine!...

--------------

Eu-Regele:
- Iubitule, ma duc in bucatarie...
- (clanc-clanc-clip-poooc-nu mai am munitie, mortziimasii!!) Mhhmmmhm? Ce? Da...! Ai voie sa te duci in bucatarie!!
--------------

Pielea ursului din padure:
- Iubita, cind mergem la banca pentru creditu' ala auto?
- Stai, pisoi, ai rabdare, mergem saptamina asta...
- Si cit dureaza?
- Pai o saptamina analiza dosarului... cam asa. Intii trebuie sa-ti aprobe creditul, sa semnezi cu banca, abia dupa aia faci plata si cei de la Fiat au zis ca in 5 zile dupa toate astea iti vine masina. Mai dureaza ceva...
(Popescu dispare printre rafturile de la Cora si revine)
- Ce-ai luat acolo, pisoi? Odorizant de masina? Pai nu d-asta, trebuie Ambipur cu rezerva!...
- Nu e pentru tine, e pentru MASINA MEA!!!!!
---------------

Gura-lumii sloboda:
- Alo, iubita, deci am belit-o!
- Cum asa?
- Pai am facut niste socoteli cu ce bani imi mai trebuie pentru masina, pe linga credit... E foarte nashpa: numai numerele rosii costa 5 milioane!!!
- Poftim?!??!?! Cine ti-a zis timpenia asta?
- Iubita, am un coleg care si-a luat acum un BMW si, ma rog, s-a ocupat taica-su de toate astea si cica atita costa...
- Iubitule, numerele rosii costa 250 de mii... si daca le returnezi la Politie intr-o luna de la primire, iti iei banii inapoi pe ele...
- A, da? Nasol. Am apucat sa-i zic deja lu' tata ca-mi trebuie aia 5 milioane de numere rosii... si s-a cam crizat...

Sirul se lungeste cu fiecare zi. Ceea ce e minunat, pentru ca asta inseamna ca rid cu pofta, din toata inima, macar o data pe zi. Desigur, si Popescu ride cu pofta in fiecare zi, ce credeati?, dar nu stiu cum se face ca dudele mele le uit... Am sa fac dreptate si am sa revin cu cun post care se va chema "Ele si ei", dar dati-mi putin timp. Intotdeauna e mai greu sa observi la tine decit la altul...

EU (sau ea, sau ele...)