ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

vineri, 11 aprilie 2008

Moda strazii

Ieri am luat-o frumos la picior cu tramvaiul 41, satula de atita stat la semafoare si de atitea claxoane. Lucru curios, desi ma duceam la intilnire cu clientul, m-am imbracat ca de plecat in tabara, cu adidasi si blugi, haine comode de tiriiala, de parca ma duceam sa ma catar pe poteci alpine. In fine, norocul meu ca ma duceam la un client vechi, care oricum nu se uita la ce zdrente aruncasem eu pe mine si care a ris la justificarile bai, ma scuzati de tinuta, dar am plecat cu tramvaiul de dimineata si nu stiu de ce mi s-a parut asa, aventura vietii mele... si-am zis sa fiu lejera:-)))

Pe drum, in timp ce ma odihneam fericita in textilele mele sport, tinindu-ma de bara tramvaiului, am inceput iar sa rinjesc intern, dupa un prost si vechi obicei al meu, la diverse fragmente de real din jur.

Fragmentul 1:
Functionarica imbracata frumos.

Tinerica, slabutza, cu puternice influente rurale, aborda clasicul "sacoash" inchis, cu "pantofii negri cu toculetz", din care ieseau niste "dresuri culoarea piciorului", care se terminau in sus cu o "fusta conica". Beleaua era fusta. Desi nu foarte scurta, era al dracului de strimta si crapata. Ansamblul, scuturat de tusha tzaranica, nu era deloc deranjant, dar se vedea ca biata fata era imbracata asa de frumos, de nu se putea obisnui. Astfel, la fiecare doi pasi se lasa discret pe-o parte si mai tragea de fusta-n jos... O data pe dreapta, o data pe stinga. Stiti, genul ala de gest deghizat pe care-l vede toata lumea tocmai datorita chinului de a-l ascunde. Pas-pas-trag, pas-pas-trag...supercoregrafie, biata fata!

Fragmentul 2:
Fata de Cringasi

Blonda, cu motz umflat in crestet, data cu mult rimel, cu fond de ten inchis si cu ruj cit se poate de sidefat. Extrem de sidefat. Cel mai sidefat. Atit de sidefat, incit reuseste sa dea buzelor o nuanta icterico-hepatica. Sau, in cel mai bun caz, arata ca o convalescenta dupa anemie severa. Va anunt ca, pentru a fi misto, tre' sa porti mult alb. Cum ar fi o geaca de tercotzel cu multa blanitza la gluga. Pentru ca e mai hip. Dificultatea vine de la mijloc in jos: neaparat talie joasa, fata, ca nu suport talia inalta!!! Nici soldurile ei n-o suporta, deoarece le cam limiteaza libertatea. Asa, la talia joasa, se pot exprima in voie deasupra curelei (cu tzinte), dind un profil de ceasca cu doua toarte. Superb! Iar geaca trebuie sa fie scurtutza, ca sa lase cit mai multa piele la aerisit.

Fragmentul 3:
Pubera Emo

N-are mai mult de 13 ani. Parintii cistiga binisor, caci isi permit s-o inmoaie in Pull'n'Bear si Zara. Obligatorii pantalonii negri pana, care se termina in nishte borderi lataretzi, asortati cu sosete roz. La git, multe margele colorate din plastic veritabil, care se itzesc de dupa clasicul shal Yasser-Arafat-fight-for-Palestina. Parul lung si tuns in trepte, cit mai latzos si cit mai asimetric. Alta basma zace la incheietura miini, cu printuri interesante de tip juvenile horror, unde cranii umane zimbesc dragalash in culori vii, cu cite un ochi scos. Un fel de vodoo-style print. (Nu stiu de ce, dar cind descriu un Emo, imi vin la gura numai adjective compuse. O fi de la nenumaratele suprapuneri vestimentare care il caracterizeaza). Pe umar, atirna neglijent o tashka neagra care se opreste undeva, la jumatatea gambei. Atitudinea generala e un pic asimetrica, shuie, relaxat-cisha, constienta de cele 10 bratari care atirna pe cealalta mina, combinate cu alte 5 inele pe degete. Cele 10 bratari si 5 inele nu au NICI O LEGATURA intre ele. Litera de lege: haos coloristic pe fundal de mult negru.

Fragmentul 4:
Subsemnata

Jeansi negri faded (luati cu Popescu intr-un raid disperat de nu mai am pantaloni negri, ce naiba fac?!?!?!). Masura 40. Talia joasa (ca n-am gasit altfel), dar cit sa-mi ascunda toartele. Evident, sint mult mai lungi decit picioarele mele scurte, asa ca i-am mototolit cumva la glezne, de arata ca si cum m-as termina brusc. Tricou negru, cu niste pini argintii negriciosi, multi si deshi, in forma de 2 mitze. Nike negri cu swish roz, gama Women's Training, adica adidashi d-aia pufoshi, ingrozitor de sport. Geaca subtire de tercot negru, de la Kenvelo, numai buna de tiriiala. In urechi, niste finetzuri de cercei, care nu au cea mai mare legatura cu restul echipamentului, decit ca sint mici si stralucesc cumva, de parc-ar merge cu mitzele din pini de pe tricou. Geanta incapatoare, neagra si-asta, gofrata, genul de pusheta normal dimensionata in care sa-mi intre nu-stiu-niciodata-ce. Per ansamblu, cel mai bun echipament de mers la piatza, fara nici un fel de nota trendy sau incintare-pentru-ochii-alorlalti. Adica eu nu eram fericita cu combinatia. In speta, ma scot din sarite pantalonii aia care-s putin elastici si-n care moralul meu face bungee jumping: sint grasa / sint slaba, sint grasa / sint slaba... Adevarul e ca sint destul de curbata, mai ales de la talie in jos; ma salveaza un trunchi destul de zvelt si o talie normala, dar picioarele mele seamana cu niste butucei. Scurte si grosutze. Concluzia fiind ca, probabil, n-aveam dreptul sa ma iau interior de celelalte 3 fragmente, ca nici eu n-am fost mai breaza, dar macar:

-nu-mi trageam pantalonii la fiecare pas --> daca iti iei niste tzoale pe tine, apai poarta-le fara sa le asezi tot timpul. Daca tre' sa le asezi tot timpul, mai bine nu le imbraci

- nu mergeam cu bratele incrucisate peste piept, ca sa-mi ascund decolteul (bine, n-aveam chiar deloc) --> daca decizi sa arati strazii circumferinta bustului, apai i-o arat, ca de-aia ai iesit asa din casa, in primul rind

- nu calcam ca pe oua, aranjindu-mi ba una, ba alta si reasezindu-le tot timpul --> daca te-ai imbracat atit de frumos incit iti e incomod sa mergi pe strada, mai bine iei un taxi, ca sa nu ti se ridice nimic si sa nu ti se strice simetria

Va salut asortat si regulistic,
Eu