ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

miercuri, 7 mai 2008

Frumoasa din blogosfera adormita

Sarind din post in post, ajung intr-unul care anunta un concurs de miss. Pe bloguri. Cea mai sexy bloggeritza. De fapt, cea mai frumoasa poza cu o fata care scrie-chestii-pe-net. Moaaaaa! Autorul postului e baiat, deci e iertat din start. Iertate sint si bloggeritzele dornice de afirmare, care au sarit cu propunerile si autopropunerile. Totul pentru trafic!
Una dintre ele e chiar foarte frumoasa. Rectific: poza uneia dintre ele e chiar foarte frumoasa. Vezi poza, vrei sa vezi si continutul. Care n-a fost pe gustul meu, asta insemnind multe puncte de suspensie si fraze suspendate in suspinul sentimentului (mi-a iesit o aliteratie deosebita :P). In fine, decent.
Bai, dar mai iashte una.... Doamneeeeee! Nu pot sa nu va dau linkul. Va rog, mergeti pre pagina dinsei, eventual votati-o in concursul cu pricina si nu uitati sa va minunati. Domnisoara zice ca e copywriter. Io zic ca as vrea sa stiu unde :)). Oricum, adresele sale de mail dovedesc o imaginatie aparte. Ca si pozele. Keep on going, dragutza, e minunat, un pic mai pe spate si mai in vint, daca se poate,...asa,...gata, asta e!
Si m-am indepartat de subiectului acestui post: concursul "Cea mai sexy blogaritza". Revin: in perceptia mea umila, e ca si cum te-ai duce la MIT, sa zicem, si ai zice ca vrei sa faci concurs de tricouri ude. Blogul presupune lucru cu continutul intelectual si nu neaparat cu forma fizica. Sau ma insel. Da' nu cred. Oricum, nu stiu de ce, dar acest concurs imi suna a paradox. Astept concursurile "Cele mai obraznice posturi" si "Cel mai infipt blogger".
Iiiiiih!

Eu