ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

marți, 27 mai 2008

Tot felu' de chestii. Zilnice

Ma intreaba azi pe mess prietena mea Tziki ca ce-am mai facut. Ce-am mai facut de ultima data de cind am vorbit noi doua si-am concluzionat ca facem bine, ca totul e cum stim si nimic nu s-a schimbat. Dupa enshpe emoticoane cu scarpinat in cap, ridicat din umeri, zimbit, fluierat si pupat, am ajuns la concluzia ca ori trece viata pe linga mine si eu n-o vad, ori trec eu pe linga viata si ... aha, exact, nu ma vede ea. Adica mie nu mi se mai intimpla nimic? Sau n-am eu ce impartasi? Din seria "da' mai du-te naibii de plictisita", va prezint ziua de azi. Pe episoade.

Episodul 1. Disco highway
A tinut de la 9.00 pina la 9.20, cit am mers de la Televiziune la Ambasada Chinei. Jur c-am crezut ca-i o conspiratie cosmica: TOATE masinile de pe linga mine erau pline de soferitze care cintau. Pe cuvint de onoare. Stiti genul ala de sint singura in masina, nu m-aude nimeni, deci bag! N-am putut sa stric valul si m-am alaturat (cu geamurile inchise): True Blue - Madonna si Mamma Maria - Richi e Povveri. M-am oprit cind, dintr-un jeep tras in paralel cu mine, a inceput sa ma priveasca un ciine boxer. El avea geamul deschis; m-am temut ca m-aude si-o sa inceapa sa urle. Armonic.

Episodul 2. Foooooooood!
Avem noi un loc, un locshor, un locutz unde ne ducem ca la oaza. E in Tei, in parc. De la 14.00 pina pe la 15.30 ne-am alimentat temeinic, ca-ntre fete. Am mincat. Am fumat. Am birfit. Am birfit. Am fumat. Am mai mincat ceva. Ne-am urnit cu lene si regret, in timp ce birfeam. Ne-am intors ca uitasem pe masa pizza lu' Urecki, care ne rugase sa-i luam ceva la pachet. Am stat in aglomeratia aia ordinara de la Hotel Caro. Am ajuns inapoi in firma pe la 16.00. Pardon!

Episodul 3. Messenger talk
Coada. Mici segmente si fragmente de viata cu Zappy. Apar sistematic, pe rind si toti deodata, Tziki, care vrea sa stie ce mai fac (asta fac, bre!), Bianca - care ma cauta, saraca, de azi-dimineata, Popescu cu mici chestiuni punctuale si administrative - linkuri pisicesti pe youtube, ma duc in bst / am iesit din bst etc. In paralel, ruleaza taskurile de job pe care nu vi le detaliez, ca n-au haz. Las' sa ziceti ca stau degeaba la birou!

Episodul 4. Contratimp
Fumatul in fata firmei, periodic si regulat - vorba lu Pitika - . Plecam in formatii de 4 sau 5 catre locul desemnat. Pe drum, 3 se pierd: ba i-a cautat nustiucine, ba s-au intilnit cu X, cu care voiau sa vorbeasca de ieri pe nustiuce proiect, ba si-au adus aminte ca voiau sa mearga la baie de acum trei ore. Cind se reuneste tot efectivul intial, aia care au ajuns primii urca inapoi, c-au terminat tigarile, iar intirziatii ramin stingheri, macar sa fumeze daca tot au coborit pentru asta. Tigara singuratica n-are nici un haz.

Episoadele 5-6-7. SF
De aici incep sa presupun cum o sa arate. Probabil pe la un 19.45 o sa plec de la birou. S-ar putea sa trec pe la Pitika, k mi-e dor de niste hainutze lasate la ea in pastrare, de cind cu mutatul. Probabil c-o s-o mai balanganim ceva vreme, ca n-am mai stat numa' noi doua de nustiucind. Cred ca pe la 21.00 o sa ma duc sa-l pescuiesc pe Popescu, azi pedestrash de comitet, ca vrea sa se duca la bere cu un prieten si, deci, n-a putut sa ia masina (Fufu plinge orfan pe marginea pasajului Lujerul, de aseara). O s-ajungem acasa pe la vreun 10, o sa stam sa mincam, sa fumam si sa ne relatam birourile pina pe la un 11 jumate, dupa care o sa ne culcam.
Singurul lucru cert din toata aceasta schema e ca miine am intilnire la client. La 9 dimineata!

Deci, darling, ziua voastra cum a fost?