ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

miercuri, 28 mai 2008

Inspiratie statusara

Si-acuma ma oftic ca la eradicarea infectiei de Y360 n-am salvat si postul despre status. Acum vreo doi ani, eram in plina ridicare de sprinceana vizavi de fervoarea poetica in care mi se scalda mai toata lista de messenger. Stele, lacrimi, inimi rupte, foarte multe puncte-puncte... Macinasem eu cit macinasem si m-am asezat cu toata greutatea (la vremea aia, era ceva!!! :-)) pe tot neamul statusofil, care-si trintea tot felul de panseuri adinci in 30 de pixeli latime, cit are main window la mess.

Trecura anii, am uitat de febra asta cu statusurile; intre timp lucrurile au evoluat - sau poate lista mea de mess a imbatrinit odata cu mine si si-a evacuat fluturii din cap -, acum se poarta linkurile sau secile stepped out / busy / not at my desk.
Insa azi, topaind din site in site, am dat peste o biblioteca de statusuri. Cu categorii, cu arhive, cu tematica; doritorul doar sa traga un copy de-acolo si sa-i dea paste in mess. Imi permit sa plagiez citeva la prima mina:

Fericirea socot că e undeva, deasupra omenescului, cu toate că-i făcută din mărunţişuri omeneşti şi nu se leagă de cel care nu încearcă, măcar de câteva ori în viaţă, să se ridice deasupra lui. (categoria "Statusuri despre fericire"). Moaaaa! Serios?!?!
Tot respectul pentru o fata din lista mea de mess care anunta atit: "happy :)". Simplu, discret, minimalist.

Fiecare cuvant e o speranta in plus… cu fiecare clipa trecuta moartea mea e mai aproape… iar eu inca visez… Aici sintem la subsectiunea "Statusuri triste". Logica acestei fraze ma darima si ma gindesc ca pustoaicele EMO se bat pe categorie, ca sint fraze de-alea cu multe puncte, de rostire intretaiata si cu lacrima-n git. Hai sa fim seriosi!

Tot la categoria de tristetzuri se gaseste si statusul urmator: Cand mi-a fost in viata bine ca un sarpe stateai numai langa mine cand mi-a fost viata amara ma-i lasat k pe un tren in gara prea multe vorbe n-au rost as da orice sa uit ce a fost ai plekt, plekt sa fi si la mine sa nu mai vi… Va anunt ca grafia e respectata cu sfintenie! Pe aceasta cale, as dori sa notific adminul site-ului ca depun o contestatie pentru ca statusul de mai sus sa fie relocat la categoria "Piztipoanca pansiva" (pilde diverse aici). Si, daca n-a listat aceasta categorie pe site, insist s-o creeze.

Avem si statusuri mai vesele si mai shukare:
- Vand mazare in coaja de cartof cu pioneze ruginite si vrej verde la cel mai mic pret de pe piatza…rog seriozitate
- DaK esti urata nu da buzz…Impushcate !!!
- Cel care se naste sarac si urat are mari sanse ca atunci cand o sa creasca sa isi dezvolte ambele calitati
Revin cind va opriti din risul sincer si admirativ pe care vi-l provoaca aceste statusuri. Ca doar de aia sint listate la categoria "Statusuri beton"!

De ce fac clabuci in scris? Pentru ca, oricit de mare e prapastia dintre generatii, mi se pare ca astia (mai) micii de-acum se-afunda intr-un cartierism nasol, in care-si cultiva ca pe cartofi dorinta de-a iesi in evidenta cu orice pret. De cele mai multe ori, cu pretul unui ridicol care da in plins compatimitor. Mie-mi vine sa pling cind vad listari din astea. Pentru ca ma gindesc ca, daca as vedea in fatza ochilor persoana care le afiseaza cu mindrie, m-as duce intins si i-as spune: mai, omule, te faci de ris ingrozitor... cine dracu' te crede cu fericirile si visele si contemplarea mortii?!?!
Ca ultim pont pentru pasionatii de statusuri intelectual-maximaliste: cititi. Puneti mina si cititi taticii consacrati ai panseurilor si ai lucrurilor cu sens. O sa ramineti cu ceva in cap, pe care o sa-l impartasiti la prima mina si-n deplina cunostinta de cauza. Nu dind copy-paste de pe un site care se cheama statusuri-cool.com

Stepping out,
Eu