ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

joi, 24 iulie 2008

Eu NU am fost la Metallica

Desigur, dupa cum deja stiti. N-am fost pentru ca mi-a fost rusine sa ocup un bilet doar de curiozitate si sa privez cine stie ce fan infocat si doritor, care l-ar fi putut folosi mai bine ca mine.
Stiti si ca am cautat disperata un bilet pentru Popescu. Stiti si ca l-am gasit. Ce nu stiti e ca am gasit si al doilea bilet, pe care i l-am cazat amicului si fratelui de cruce Mumy, sa se duca amindoi si sa traiasca momentul. Popescu - la tribuna, Mumy - la gazon. Despartiti. Ceea ce, sustin ei, a contat prea putin, caci, vorba lu' Popescu, la concert te duci sa asculti muzica, nu sa stai de vorba.
Cert este ca am vazut doi oameni fericiti la culme, surprinsi in ultimul hal de faptul ca, si cind lasi orice speranta, tot mai pot sa apara doua bilete din senin, bucurosi c-au fost la Metallica si ca si-au vazut un visuletz cu ochii.

Da, am vazut si eu concertul Metallica. Prin prisma:
- celor care se revarsau puhoaie la statiile Eroilor si Izvor - unde m-am dus eu sa ma intilnesc cu primul cedator de bilet -, imbracati cu tricouri negre si coafatzi cu coada de cal. Bonus pentru o distinsa doamna, aflata in jurul virstei de 50 de ani, care avea blugii rupti, parul albastru si jumatate de cap rasa. Now that's a real groupie!
- celor care au venit din celalalt capat al tarii ca sa vada Metallica a doua oara in Romania
- celor trei plouati (Popescu, Constantinescu si Mumy), care asteptau rabdatori la Eroilor; doi - biletele, al treilea - biletele celorlalti doi :-)
- sutelor de filmuletze postate pe YouTube, productie de mobile si camere foto micutze, pe care numai autorii le pot descifra
- unui Mumy care inca isi traieste extazul pe mess la status (Metallica... Cotroceni ... Wow)
- unui Popescu fericit care a aparut acasa la 1 noaptea, dupa ce a mers pe jos de la Eroilor la Ciurel si apoi la Lujerului si care, in toiul concertului, mi-a dat un sms in care imi spunea ca e tare si ca merci!
Desi nu i-am vazut, Metallica m-au emotionat si pe mine, pentru ca mi-au stirnit citeva bucurii. Emotional-participative :-)

La voi cum a fost?