ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

joi, 17 iulie 2008

myTRICKet.ro

Sa ridice mina sus toti aia care au ochii rosii de la cit au stat azi-noapte in fatza calculatorului. Ca sa ia bilete la Metallica. Corectie: ca sa se bata cont in cont, conexiune-n conexiune si refresh in refresh; totul pentru a prinde un bilet amarit dintr-o promotie si mai amarita de 1.000 de bucatzi, scoase last-minute de domnii de la myticket.ro.

La noi a fost legendar: Popescu a inceput cu rifreshu' de la 11:45. Beneficia de relatarile unui amic care a prins bilete on-line la editia trecuta de "doua fire, doua paie, ia biletu' cu bataie" si care acum se bucura de 3 bilete la Metallica. Stia exact cum tre' sa faca, ce tre' sa faca, sedea logat si cu degetu' bine asezat pe F5.
La 12.05 au inceput primele semne de panica: site-ul era blocat. Legatura telefonica directa cu prietenul Mumy (prieten vechi si frate intru disperarea de a prinde si el un bilet) a inceput sa devina mai alerta si mai sacadata. Ba, e jos!!!! Nu se incarca!!!! Ce mama dracului facem?!?!?!
La 12.30, Mumy - ITist vechi si cu experienta - reuseste sa intre de pe un server din Cluj (din alea patru la care se conectase el) si reuseste sa bifeze doua bilete. La tribuna, ca gazoanele se vindusera, probabil, in primele 10 secunde.
Reuseste si Popescu sa intre si sa bifeze tot 2 bilete, ca sa fie sigur.
Pina la 1.30 am asteptat sa se incarce pagina de accept la comanda. Am asteptat degeaba. Dar degeaba. Stiti, s-au dus dracului toate biletele, tot site-ul, si toti nervii nostri.
Pina la urma am reusit. A, nu, nu sa cumparam bilet la Metallica. Resemnat, Popescu a rezervat 2 bilete la Iron Maiden. Ca si Mumy ar vrea sa-i vada. Pe 4 august. Eu nu.
Si-acum mi se rupe sufletul cind imi aduc aminte mutra lui Popescu dupa ce a inchis calculatorul. O combinatie de castor furios cu catzel batut. Of, iubi, futu-i in git sa-i fut de idiotii dracului! Eh, nu-i un capat de tara... Asta e, n-am prins bilet la Metallica.

Daca vreti sa nu ramin cu sufletul rupt, poate are vreunul dintre voi un capat de tara in plus, sa-i fac o surpriza lui biet Popescu. Sa vada si el Metallica. Asa ca va astept cu propuneri. Bilet sa fie, ca de restul - ma descurc.