ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

luni, 7 iulie 2008

Reception desc

Asa se cheama receptia, locul acela unde shad fete dragutze, care zimbesc tot timpul si care te intimpina frumos, de cind pui piciorul in agentie.
Asa o fi la voi. La noi - ... mai dificil. Si-ale noastre sint dragutze. De fapt, e o chestie de gust. Da' sa zicem ca sint dragutze. In plus, cum e una dragutza + apta cu capul, salta rapid in alte departamente si vacanteaza (iarasi) locul...! Asa ca mai bine sa fie cum sint acum, caci avem nevoie de fete la receptie.
In fine, am convenit ca sint dragutze. Reusesc sa si zimbeasca, in principiu pina in ora 9.30 AM. De la ora aia incep cele 250.000 de telefoane simultane si le piere zimbetul ca maturat cu tirnul. Tot de atunci incolo incep si discutiile de tipul suna, te rog, la X si spune-i ca m-a blocat si tre' sa plec la intilnire. In momentul ala, devine nashpa. Devine nashpa in sensul in care fie suna la altul si coboara ala cu cheile de la masina lui care n-a blocat pe nimeni, fie uita. Asta e, sint multe chestii deodata si mai scapa.
Mai scapa si intimpinarea noilor colegi. Acu' vreo luna, ne-a venit o fata noua in departamentul de Creatie. Va reamintesc ca sintem o agentie cu niste departamente. In principiu, fetele de la receptie stiu ca pe apa cine-unde-ce. In dimineata aia, insa, nu s-au incurcat in principii:
Colega Noua: Buna, azi e prima mea zi aici...
Receptionista: Pe ce post?
C.N: Trainee copywriter
R: Bine, da' pe ce post?!?!?
C.N: Aaa... Copywriter
R: Te-ai angajat aici si nu stii pe ce post esti?!?!?!?!
C.N (in forul sau interior): ~!#$! %^&**!
R, insistind plictisita: La Client Service?
C.N: Nu, in Creatie...
Asta sa fie cel mai mic bai. Avem si alte baiuri, de diverse marimi. Unul de marime medie este ciurda de telefoane pe care le primesc zilnic: alo, Monica, e X-ulescu pe fir... Urmeaza, firesc, intrebarea nedumeritului: Cine plm e X-ulescu?!?! Suav: De la firma de productie TZ Aha. E a suta oara cind le explic ca Monica M de la Productie nu e totuna cu Monica T de la Client Service. Adica eu. Si ca toti X-uleshtii de la firme de productie o cauta pe ea, nu pe mine. Aoleu, scuza-ma!. Te scuz, si de data asta.
Dar al mai mare bai e reprezentat de mailurile pe allstaff. Azi am in inbox unul cu subiectul Plic nesdresat. Ce-o fi aia sdresare si cum arata un lucru nesdresat? Da, stiu, ok, a e linga s si, din graba... Tot nu e ok sa maninci litere si sa le dai asa, din virful pixului, in toata firma. E un job stresant, dar e si de eticheta. Cum ar fi sa apara un client in agentie si sa i se spuna Bua ziua, va rg sa luti loc putn pina vnie cloega mea de la etaj...
Dar topul topurilor l-a comis o fosta (slava Domnului!) colega de la descul cu pricina, care a trimis urmatorul meil (in redare aproximativa, ca e de mai demult):
Dragi toti,
Cine a venit cu un taxiu Meridian este rugat sa coboare la taxi deoarece si-a uitat in taxiu cotorul cu bonuri de taxi.

Elocvent. Doua zile ne-am intrebat cu totii cum o fi corect: taxi, taxiu sau amindoua?!

LE: Bai, am gresit. Am gresit ingrozitor. Mailul original cu taxiu e de o mie de ori mai nashpa. L-a recuperat o colega. Iata-l:
A venit la receptie un sofer de taxiu cauta o persoana de la noi care a venit cu taxiu sa coboare sa ii plateasca pentru soferului pentru ca se grabeste si si-a uitat si sapca in taxiu.
Eh...?!