ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

sâmbătă, 19 iulie 2008

O ultrascurta. De incurajare, va rog.

Bai, deci: am convins-o pe prietena mea Tziki sa reunte la infectia de Y360 si sa blogheze nextlevel, pe Blogger. Dupa momeli indelungi, a acceptat. Da' numa' daca poate sa faca restrictie de acces, ca e prea personal ce scrie ea acolo. Eu nu vreau s-o las cu restrictie de acces. C-asa nu vreau eu. Ca Tziki trebuie sa cunoasca lumea si lumea tre' s-o cunoasca pe ea. De-aia i-am si linkuit profilul in postul asta (clickaiti, va rog, sa-i faceti rata mare de vizualizari). In plus, ea scrie codat si liric. Deci n-o sa ghiciti in veci ce angoase o macina, pe concretelea. Si mai e si capoasa. Daca o toc de una singura, n-am nici o sansa s-o conving. Asadar, in calitatea mea de animal bagacios in treburile oamenilor, puteti sa ma ajutati sa facem niste valuri pentru ca Tziki sa-si deschida blogul catre publicul larg? Da? Bai, multumesc frumos, multumesc din suflet, sinteti niste amici virtuali adevarati!
Pentru asta, va rog sa votati in poll-ul din dreapta. Da, e formulat tendentios :-) Deoarece Tziki tre' sa-si faca blogul public. Dixit!