ATENTIE!

Puneti oaia pe mute (dreapta jos) sau inchideti boxele. De-acolo vine grohaitul...
paidece?

marți, 15 iulie 2008

Fericirea. De dimineata?

Nu. Dimineata n-am fericiri, va asigur. Leapsa de la Esk zicea ca tre' sa-mi pozez cana de cafea si sa scriu despre ea. Eu nu beau cafea dimineata... As putea sa retraduc leapsa cu pricina si sa scriu despre fericirea de dimineata, dar, din nou!, n-am d-astea. Dimineata as sparge ceva cu cea mai mare placere. Pot sa fiu fericita in majoritatea timpului, dar nu dimineata.

Am alte fericiri, care se intimpla in alte momente. Se pune? Da? Deci pot sa scriu de ele? Multumesc frumos. Pe scurt si-n ordine aleatoare:

1. Flocaitul pisicilor. Sint foarte fericita cind pot sa flocai o mitza. O iau si-o pun cu burtzile in sus, o zgiltzii nitzel si dupa aia o pup. Inclusiv in bot. Desigur, pentru astfel de fericiri se recomanda pisici de apartament, despre care stiti exact pe unde au umblat, pe unde s-au tavalit si - mai ales! - pe unde si-au bagat nasul.

(Kivi. Inainte de flocaire.)

2. Plimbatul cu Popescu. Asta e fericire de week-end. De obicei, umblam citeva ore si doar pe jos. Plecam de la Lujerului si ajungem pina pe Lipscani, luam stradutele la pieptanat, ne oprim sa mincam, cautam un loc unde sa bem cafea, Popescu isi rememoreaza episoadele studentesti legate de locurile prin care trecem, iar eu masor in ani timpul care a trecut de ultima data cind am pus piciorul pe-acolo. Din cind in cind, mai facem si poze. Plimbatul ca fericire l-am descoperit la Praga, de revelion, cind umblam pina faceam platfus si gaseam tot felul de locuri si locsoare. Unde faceam poze.

(Placutza de strada pragheza. Popescu o citeste si acum cu dificultate.)

3. Ascultatul muzicii in masina. Despre asta am un post intreg, asa ca va scutesc de detalii. Uite un link spre o picanterie mai exotica. Si de scandal. Momentan, e number one in topul meu propriu si personal care (acum) include rusi betzi. Vorba vine. Baietzii sint foarte buni.
http://www.youtube.com/watch?v=OnRNFv8jmSg

4. Statul la mare. Pe plaja, pe linga plaja, pe dupa plaja, la soare, la umbra, pe nisip sau in apa. As sta la mare tot timpul. Si vara, si iarna. De fapt, ce ma face fericita e sa ma uit la mare. Da-mi o piatra lata pe faleza si-o tigara aprinsa si m-ai rezolvat.

(Mare bulgareasca. Asa se vedea de la o terasa.)

Cred ca 4 fericiri ajung. Leapsa era cu una singura, si aia de dimineata, de care eu n-am. Dar zic c-am scos-o la vopsea onorabil.
Zappy, ai primit si matalutza leapsa asta si bag seama ca te-ai fofilat... Si tu bei cafea dimineata! In plus, zic ca esti si fericita. Deci, alege!